מזכיר /ה במשרד הרשם
טיפול בבקשות לקבלת אישור זכאות לתואר, בדיקת מילוי החובות האקדמיות של הסטודנטים.
טיפול בפניות-דוחות לימודיים ואישורים שונים על לפי בקשה.
ארגון וריכוז תעודות הבוגרים לטקס הענקת התארים בקרה.
עבודה שוטפת מול גורמים באוניברסיטה: מדורי מנהל הסטודנטים, מחלקות וכיוצ"ב.
מתן שרות ומענה פרונטאלי, טלפוני ודוא"ל לסטודנטים, לבוגרים ולמחלקות.
עבודה משרדית שוטפת בהתאם לצרכים.
סיוע אדמיניסטרטיבי בפרויקטים שונים.
בעל/ת תואר ראשון.
ניסיון בעבודה משרדית.
הבנה והכרה של מערכת הלימודים האקדמית.
בעל/ת יכולת ריכוז בעבודה ברמה גבוהה ודיוק בפרטים ברמה מאוד גבוהה.
בעל/ת יכולת ארגון ברמה גבוהה.
הכרת מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה כגון: תיק דיגיטלי, אילנט-יתרון.
אוריינטציה מיחשובית ברמה גבוהה.
ידיעת השפה העברית על בוריה והשפה האנגלית ברמה טובה כולל יכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.
יכולת השתלבות בעבודת צוות.
יכולת תקשורת בין אישית ברמה נאותה.
בעל/ת תודעת שרות ברמה גבוהה.
יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה.
מועמדים/ות מתאימים/ות בלבד ייענו!
ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בקישור המצ"ב בלבד.
- תאריך עדכון אחרון: 17/06/2018