מתאמ/ת התכנית ליעוץ ארגוני
סוג משרה:
מכרז חיצוני
היקף משרה:
50%
מספר משרה:
ח' 2/21
מועד אחרון להגשת מועמדות:
01/02/2021
היחידה האירגונית:
מדעי החברה
תאריך פרסום:
18/01/2021
תיאור התפקיד:
- מתן ייעוץ, הכוונה והדרכה למתעניינים בלימודים בתכנית.
- ריכוז תהליך המיון של המועמדים לתכנית.
- מתן ייעוץ ומענה מקצועי לסטודנטים בתקופת הרישום.
- ביצוע מעקב אחר לימודי הסטודנטים וטיפול בפניותיהם מול מדורי האוניברסיטה השונים והגורמים במחלקה, כולל טיפול בתיק הדיגיטלי.
- פרסום ושיווק התכנית.
- טיפול בהמלצות למינוי של חברי הסגל האקדמי והזנת מינויים במערכת ה-ERP.
- עדכון ועריכה של אתר האינטרנט של התכנית וניהול דף הפייסבוק של התכנית
- הכנת לו"ז הבחינות.
- תכנון, מעקב ובקרה תקציבית.
- עזרה בעבודה ובארגון של פרויקטים, ימים פתוחים, כנסים וטקסים מטעם המחלקה.
- קשרי עבודה עם יחידות מנהל הפקולטה (תל"מ, ביה"ס ללימודים מתקדמים, מדור בחינות וכו').
- עבודה משרדית שוטפת הכוללת: הדפסות, טיפול בדואר המחלקה, הזמנות ציוד.
- ריכוז ההיבטים הלוגיסטיים של התכנית.
- עבודה שוטפת בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים.
כישורים נדרשים:
- בעל/ת תואר ראשון –חובה. תואר שני-יתרון
- הכרת היחידות המנהליות והאקדמיות באוניברסיטה – יתרון
- ידע וניסיון בעבודה דומה במחלקה אקדמית באוניברסיטה
- בעל/ת ניסיון בבניית תכנית לימודים
- ניסיון בעבודה בנושא תקציבים ותקנים
- ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
- ידע וניסיון בעבודה במערכות מידע ממוחשבות: Office, אינטרנט ודוא"ל.
- הכרות עם מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה, כגון: אילנט, אינבר לוטוס נוטס, ERP, תיק דיגיטלי - יתרון
- בעל\ת תודעת שירות ברמה גבוהה
- בעל/ת יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות
- בעל/ת יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ מעבר לשעות העבודה הרגילות ובהתאם לצורכי העבודה.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
הערות:
שעות וימי העבודה- נדרשת נוכחות בשעות מעבר לשעות המקובלות ביום חמישי 13:30-19:30
וביום שישי 7:30-11:30
המשרה בחוזה מיוחד
מועמדים מתאימים בלבד יענו!!!
הגשת מועמדות:
ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד
- תאריך עדכון אחרון: 18/01/2021