מנהל/ת שירות טכני
סוג משרה:
מכרז חיצוני
היקף משרה:
100%
מספר משרה:
ח' 61/21
מועד אחרון להגשת מועמדות:
12/07/2021
היחידה האירגונית:
אגף תקשוב
תאריך פרסום:
28/06/2021
תיאור התפקיד:
- ניהול צוות אנשי שטח ותמיכה מרוחקת
- ניהול וריכוז הקריאות, המשימות והתפעול
- הובלת הצוות לעמידה ביעדים כולל יעדי שירות SLA
- ניהול ופיתוח אישי של העובדים, גיבוש וטיפוח חברי הצוות תוך הצבת יעדים ובקרה שוטפת של ביצועיהם התפעוליים, הכמותיים והאיכותיים
- יישום שגרות ניהול, ביצוע אימונים אישיים וקבוצתיים, העברת תדריכים והדרכות מקצועיות, ביצוע שיחות הערכת עובדים וכו'
- ניהול, תיאום, הובלה וריכוז פרויקטים מקצועיים בעולם התוכן הרלוונטי לתפקיד
- עבודות אינטגרציה, אפיון צרכים ללקוחות אגף התקשוב
- טיפול בתלונות לקוח והובלת תהליך של שיפור מתמיד
- ניהול מו"מ עם גורמי חוץ ופנים
- אפיון ויישום חוזים אל מול ספקים
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות, בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים.
כישורים נדרשים:
- תואר אקדמי - חובה
- תעודות והסמכות מקצועיות הרלוונטיות לתחום
- ניסיון מוכח והצלחה בתפקיד קודם בסדר גודל דומה (כ 20 חברי צוות) – חובה
- הובלה/שותפות לשינויים בארגון בסדר גודל דומה (כ 1,500 משתמשים)
- ניסיון באפיון והטמעת מערכות CRM
- ידע טכני בתחומי מחשוב ומולטימדיה הכולל ידע בחומרת מחשבים נייחים וניידים, רשתות תקשורת, מדפסות, סורקים וציוד היקפי נוסף
- ידע רחב במערכות הפעלה Microsoft
- ידע וניסיון בבניה ועבודה אל מול תוכניות עבודה
- ניסיון בהובלת והנעת עובדים – חובה
- ניסיון בעבודת צוות, עבודה אל מול ממשקים רבים, ספקים ולקוחות – חובה
- בעל/ת יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה מאד - חובה
- בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה מאד – חובה
- בעל/ת כושר מנהיגות - חובה
- בעל/ת יכולת התמודדות במצבי לחץ
- בעל/ת יכולת לביצוע ריבוי משימות
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
מועמדים מתאימים בלבד ייענו!!!
הגשת מועמדות:
ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד
- תאריך עדכון אחרון: 28/06/2021