מנהל/ת פרויקטים שיווקיים
ניהול, ייזום וטיפול בשיווק פרויקטים מיוחדים ותחומים חדשים של האוניברסיטה.
תכנון האסטרטגיה השיווקית, כולל בנייה והוצאה לפועל של תכנית עבודה שנתית מפורטת
איסוף, עיבוד וניתוח מידע עסקי לצורך בניית הפרויקטים
בניית מודלים כלכליים ותוכניות עסקיות להקמה של שירותים חדשים
הובלת תהליכים והתנהלות מרובה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים להקמת וניהול הפרויקטים
קידום ופיתוח שיתופי פעולה רלוונטיים לפעילויות
ניהול הפעילות ועבודה שוטפת מול ספקים: משרדי פרסום, דיגיטל, עיצוב, תוכן
אחריות לעמידה ביעדים
יצירתיות, חדשנות ויוזמה בניהול הפרויקטים
עבודה עם מערכות CRM, BI, שליפה וניתוח דוחות
ניהול דוחות מעקב – תקציב, משימות, יעדים
ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
בעל/ת תואר ראשון –חובה. תואר שני-יתרון
ניסיון מקצועי בניהול שיווק / פיתוח עסקי / ניהול מטה / ניהול מוצר / תפקיד שיווקי אחר – חובה ניסיון בניהול והובלת תהליכים, פרויקטים ובהנעת ממשקים ניסיון בעבודה עם ספקים: משרדי פרסום, דיגיטל, עיצוב ותוכן - יתרון חשיבה אנליטית ויכולת ניתוח ראייה מערכתית |
ניסיון בניהול תקציב;
שליטה ביישומי office
שליטה בעבודה במערכות CRM, BI - יתרון
הבנה בעולמות האקדמיה והטכנולוגיה
יצירתיות, יוזמה, גמישות מחשבתית
יכולת עבודת צוות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
יכולת עמידה בלחצים וריבוי משימות
מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
הערה: המשרה הינה לשנה עם אופציה להארכה
ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד
- תאריך עדכון אחרון: 23/09/2021