רכז/ת חילופי סטודנטים
סוג משרה:
מכרז חיצוני
היקף משרה:
100%
מספר משרה:
ח' 31/23
מועד אחרון להגשת מועמדות:
30/03/2023
היחידה האירגונית:
בית הספר הבינלאומי
תאריך פרסום:
16/03/2023
תיאור התפקיד:
תוכניות חילופי הסטודנטים מאפשרות לסטודנטים של האוניברסיטה לצאת לסמסטר או שניים במוסד אקדמי בחו"ל וכן לסטודנטים ממוסדות בחו"ל להגיע ללימודים לבר-אילן
- מתן שירות, מענה וליווי הסטודנטים לכל אורך תהליך החילופים ומול מגוון ממשקים באוניברסיטה
- אחריות וטיפול אדמיניסטרטיבי בתהליך הקליטה והרישום של סטודנטים בינלאומיים
- אחריות וטיפול אדמיניסטרטיבי בסטודנטים של בר-אילן מועמדים ליציאה לחילופים
- רישום סטודנטים לקורסים, לתוכניות קצרות ולתוכניות קיץ
- ניהול מידע ובקרת נתונים בתוך מערכות CRM
- עבודת ממשקים ופיתוח קשרי עבודה יעילים עם מגוון רב של גורמי פנים וגורמי חוץ
- סיוע בקידום תהליכי עבודה סדורים וברורים ושימור הידע הנצבר בצורה יעילה
- שיווק ופרסום תוכנית חילופי הסטודנטים בקרב מגוון קהלי יעד באוניברסיטה ומחוצה לה
- ביצוע פרויקטים נוספים בהתאם לצרכי העבודה ולדרישות הממונים.
כישורים נדרשים:
- תואר ראשון – חובה.
- ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה מאוד כולל יכולת הבעה בכתב ובעל פה – חובה
- ניסיון בעבודה מול קהל סטודנטיאלי
- ידיעת שפות נוספות - יתרון
- ניסיון בעבודה עם מערכות מנהליות ומערכות מינהל אקדמי – יתרון
- שליטה ביישומי OFFICE, בדגש על POWERPOINT, WORD ו-EXCEL.
- הבנה בתוכנות CRM
- אקטיבי/ת, בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
- יכולת ארגון וסדר ברמה גבוהה וירידה לפרטים קטנים.
- יכולת הסתגלות מהירה לשינויים.
- מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות וסמכותיות.
- יכולת לנהל מספר משימות במקביל תוך קביעת סדרי עדיפויות ועמידה בלוחות זמנים.
- יכולת השתלבות בעבודת צוות ותודעת שירות ברמה גבוהה.
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
הערה – המשרה בחוזה מיוחד
***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
הגשת מועמדות:
ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד
- תאריך עדכון אחרון: 16/03/2023