קורס טיפול בפניות הציבור
סוג פעילות:
קורס
מטרה:
מדור פיתוח ארגוני הדרכה ורווחה במערך משאבי אנוש מתכנן פתיחת קורס לעובדים, בנושא טיפול בפניות הציבור. הקורס יעסוק בהיבטים שונים של האינטראקציה השירותית שבין העובד נותן השרות, לבין הלקוח, הן במפגש אישי ישיר והן באמצעות פניות בערוצים הדיגיטליים.
קהל יעד:
ציבור העובדים המנהליים
היקף:
40 שעות
מועד:
אמצע ינואר עד סוף מרץ 2017
מבנה:
עשרה מפגשים, מדי שבוע בימי שני בין השעות 14:00-17:30
מספר משתתפים:
כ- 35
מיקום:
בניין שטרן 605 חדר הדרכה 062
מרצים:
מכון מגיד
עלות ההשתתפות:
350-400 ₪ לעובד בדרוג האחיד 1,050–1,200 ₪ לעובד בדרוג אחר (העלות הסופית תיקבע בהתאם למספר המשתתפים בקורס)
נושאי הלימוד :
|
|
|
|
|
|
|
|
מידע על הרשמה :
יש למלא טופס בקשה להשתתפות בקורס: טיפול בפניות הציבור ,
ולהעביר למדור פיתוח ארגוני הדרכה ורווחה במערך משאבי אנוש,
למייל biu.hadracha@mail.biu.ac.il ,או לפקס שמספרו 7384074.
• אין בקבלת המלצה משום התחייבות לקבל את המועמד/ת לקורס.
• השתתפות בקורס כפופה לקבלת אישור, בכתב ומראש, ממשאבי אנוש.
** ניתן להירשם עד ליום שלישי כ"ז בכסלו תשע"ז (27.12.16) **
מידע נוסף:
לתשומת לב :
• הקורס יתקיים עם גורם חיצוני ומאושר לצורך הכרה לגמול השתלמות של הוועדה במשרד החינוך.
• על כל עובד לבדוק מול הדרוג שלו את התאמת הקורס ואם ייחשב מקצועי או העשרה.
• תוכנית הקורס כפופה לשינויים ופתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים.
- תאריך עדכון אחרון: 3/01/2017