סדנאות להשבחת השירות
סוג פעילות:
סדנה
מטרה:
הקניית תודעת שירות והיכרות עם מיומנויות וכלים לתפקוד אפקטיבי, שיביאו לשירות מיטבי
קהל יעד:
עובדים מנהליים
היקף:
15 שעות
מועד:
הקורס יתקיים בשלושה מחזורים: 10.1.17-23.1.17, 3.5.17-24.5.17, 7.6.17-28.6.17
מבנה:
3 מפגשים, 5 שעות במפגש
מספר משתתפים:
20
מיקום:
חדר הדרכה, בניין 605 (שטרן), חדר 062
מרצים:
יועץ ארגוני
נושאי הלימוד :
1. הקניית תודעת שירות והיכרות עם מיומנויות מעשיות וכלים לתפקוד אפקטיבי, שיביאו לשירות מיטבי בתוך לחצי זמן ובגישה המביאה לחוויית לקוח חיובית.
2. טיפול במצבים טעונים, בהתנגדויות ובתלונות, וניהולם מתוך שליטה.
3. אוריינטציה שיווקית בשירות והיכרות עם דרכים לשכנוע מועמדים.
מידע על הרשמה :
בהמלך השנה מדור פיתוח ארגוני הדרכה ורווחה יפנה ליחידות השונות הנצרכות לכך.
- תאריך עדכון אחרון: 14/02/2017