מנהל מוקד מכירות ושרות של אוניברסיטת בר-אילן
הקמת מוקד מכירות חדש למתעניינים בלימודים ולליווי מרגע ההתקשרות ועד לרישום.
ניהול ועבודה לפי יעדים ומדדים אישיים וקבוצתיים.
ניהולו ותפעולו השוטף של המוקד הטלפוני, הפרונטלי והדיגיטלי לשירות ומכירה למתעניינים ולסטודנטים.
בניית תכניות ואסטרטגיות עבודה והובלת פרויקטים בתחום השיווק והמכירות.
גיוס סטודנטים הכולל פנייה ללידים ותיאום פגישות ליועצי לימודים.
מתן שירות ומענה לסטודנטים בנושאי מינהליים.
עבודה מול גורמים פנים אוניברסיטאיים.
הובלת מהלך של מעבר לשירות דיגיטלי מתקדם בכל המדיות.
גיוס עובדים חדשים כולל חניכה וביצוע הדרכות שירות ומכירה.
הנעה והובלה לעמידה ביעדים וביצוע בקרות שוטפות, משובים, סימולציות ואימונים לנציגים.
ניהול ריבוי ממשקי עבודה צמודים עם כלל יחידות האוניברסיטה כולל ייעול תהליכי העבודה מולם.
בנייה והוצאת דוחות וניתוחם.
מדידת פעילות המוקד בהתאם ליעדים שנקבעו.
ניהול תקציבי.
הערה: העסקה בחוזה מיוחד!
תואר ראשון. תואר שני- יתרון.
ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מוקד שירות ומכירות - חובה.
ניסיון בהטמעת מתודולוגיות מכירה, הנעה ליעדים, דיווח ובקרה - חובה.
ניסיון בבניית מוקד שירות - יתרון.
ניסיון במינהל אקדמי - יתרון.
ניסיון בניהול צוות מכירות.
יכולת ניתוח נתונים והבנתם לצורך קבלת החלטות, תכנון ותחזיות.
יוזמה, יכולת ארגון ויצירתיות.
תקשורת בינאישית מצוינת.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל כושר ביטוי מעולה בכתב ובע"פ.
ראייה מערכתית רחבה.
אסרטיביות, ויכולת להוביל!
יכולת הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות באופן עצמאי.
עמידה בתנאי עומס ולחץ.
יכולת לעבוד בסביבה מורכבת, אינטנסיבית ודינאמית מרובת משימות, כולל עבודה מעבר לשעות העבודה ובשעות לא שגרתיות.
ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בלבד בקישור המצ"ב בלבד
- תאריך עדכון אחרון: 12/11/2018