מידע למחלקות - תשלום עבור פרסום מכרזים חיצוניים

 

שכללנו את התהליך ופתחנו "חנות פנימית" לצורך תשלום בעבור:

1. מכרז פנימי וחיצוני במקביל

2. הארכת מכרז מעבר לשבועיים

3. פרסום חוזר למכרז

4. מודעת דרושים

להלן תהליך העבודה:

  1. פתיחת דרישה בחנות "לוגיסטיקה ואירועים".

  1. בחלונית החיפוש יש לכתוב %מכרז% - יופיע פריט בעלות נוכחית של 472 ₪ לאחר בחירה והעברה לעגלה ולקופה ולהשלים את הדרישה בבר-נט.
  1. לאחר השלמת הדרישה יש להעביר אל גב' איריס רובין במייל: מכרז/מודעת דרושים בצירוף מספר הדרישה.
  1. עם קבלת המכרז/מודעת דרושים ומספר דרישה, הפרסום יטופל.

 

 

 

למידע נוסף , ניתן לפנות במייל לגב' איריס רובין, מרכזת לשכת סמנכ"ל משאבי אנוש

או בטלפון 03-5318534.