מידע למחלקות - תשלום עבור פרסום מכרזים חיצוניים
שכללנו את התהליך ופתחנו "חנות פנימית" לצורך תשלום בעבור:
1. מכרז פנימי וחיצוני במקביל
2. הארכת מכרז מעבר לשבועיים
3. פרסום חוזר למכרז
4. מודעת דרושים
להלן תהליך העבודה:
-
פתיחת דרישה בחנות "לוגיסטיקה ואירועים".
- בחלונית החיפוש יש לכתוב %מכרז% או %מודעה%- יש לבחור את הפריט המבוקש מבין שתי האפשרויות:
- אפשרות ראשונה – מודעה בסיסית בעלות של 472 ₪ (הקפצה לראש העמוד פעם אחת במהלך שבועיים של פרסום)
-
אפשרות שניה – מודעה מועדפת בעלות של 670 ₪ (הקפצה לראש העמוד מדי יום במהלך שבועיים של פרסום)
לאחר בחירה והעברה לעגלה ולקופה ולהשלים את הדרישה בבר-נט.
- לאחר השלמת הדרישה יש להעביר אל גב' איריס רובין במייל: מכרז/מודעת דרושים בצירוף מספר הדרישה.
- עם קבלת המכרז/מודעת דרושים ומספר דרישה, הפרסום יטופל.
למידע נוסף , ניתן לפנות במייל לגב' איריס רובין, מרכזת לשכת סמנכ"ל משאבי אנוש
או בטלפון 03-5318534.