לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה. כניסה
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

מנהל פרוייקטים בכיבוי אש ובטיחות - ח' 19/24

03/03/2024 100% מכרז חיצוני 17/03/2024
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • ניהול פרויקטים בתחום מערכות כיבוי אש , חידוש , תקינות  הסבות והתאמות .
  • פיקוח על טיב ביצוע עבודות הקבלנים השונים המועסקים ע"י האוניברסיטה.
  • סיוע לקידום תוכנית אבני דרך של רשויות הכיבוי וקבלת אישורי תקינות מכבי אש
  • הנפקת אישורים סופיים לאחר ביצוע לרשויות הכיבוי .
  • ליווי פרויקטים באגף בינוי המצריכים סיוע ותמיכה בנושא בטיחות וכיבוי אש .
  • טיפול בתקלות, פניות וקריאות שרות בתחומי הבטיחות וכיבוי אש
  • שמירה על כשירות ממונה בטיחות אש .
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל תואר הנדסאי /טכנאי  ממוסד מוכר .
  • בעל ניסיון מוכח של 2 שנים לפחות בניהול פרויקטים בתחומי הבטיחות .
  • בוגר קורס ממוני בטיחות בעבודה/ממונה בטיחות אש - יתרון  
  • בוגר עבודה של 3 שנים לפחות ברשויות הכיבוי - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות
  • ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות.
  • בעל תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
  • בעל יכולת לעבוד בתנאי לחץ ובעבודה מאומצת.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

הערות: התפקיד כולל יציאה לקורסים והשתלמויות וסיומם בהצלחה

               המשרה בחוזה מיוחד ולתקופה קצובה

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאמת במחלקת אחזקה - ח' 22/2

03/03/2024 100% מכרז חיצוני 17/03/2024
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • ריכוז וטיפול בעובדי מחלקת התחזוקה מול מחלקת משאבי אנוש בנושאי תשלום שעות נוספות, קריאות מיוחדות והשתלמויות.
  • עבודות משרדיות כלליות.
  • מעקב אחר ביצוע משימות של המדורים
  • עבודה בסביבה ממוחשבת: ברנט, דקל ועצמה
  • ריכוז והקמת דרישות במערכת ברנט בתחומים כגון: עב' שיפוצים-קבלנים ראשיים, עב' איטום, ועב' חשמל או תחומים אחרים לפי הצורך (כולל העברת הצעות מחיר למבקשי השירות).
  • ביצוע תיחורים בתחומים הנזכרים לעייל
  • בדיקת חשבונות קבלנים
  • ניהול תקציב התחזוקה בתחומים הרלוונטיים.
  • בניה וריכוז מצגות של תקצוב ופרויקטים של המחלקה.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעלת תואר ראשון 
  • בעלת ידע בתוכנות מחשב כגון: עוצמה 10, דקל  ומערכת ERP  - יתרון
  • בעלת רקע בהנהלת חשבונות – יתרון
  • בעלת ניסיון בהתנהלות מול ספקים וקבלנים - יתרון
  • ידע ביישומי office   
  • ידע במערכות ממוחשבות כגון: ברנט  - יתרון
  • ניסיון קודם בעבודות משרדיות .
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות
  • הכרת תוכנות תחזוקת מבנים – יתרון
  • רישיון נהיגה- חובה.
  • יצירתיות, בעלת מוטיבציה ואחריות
  • בעלת יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
  • בעלת ראייה כוללת ותודעת שירות גבוהה.
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה המקובלות, במידת הצורך
  •  מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

ניתןו להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מנהלת אתרים ופרויקטים באינטרנט - ח' 23/24

03/03/2024 100% מכרז חיצוני 17/03/2024
למידע המלא על המשרה
אגף שיווק ופיתוח עסקי

לאוניברסיטה אתר ראשי ועוד עשרות אתרי משנה המהווים את הפנים הדיגיטליות של הקמפוס.

בשנים האחרונות האוניברסיטה עברה מהפיכה דיגיטלית וכעת נדרש האדם המיוחד שיעשה את המקפצה הבאה.

תיאור התפקיד:

לתפקיד מעניין, מאתגר ומשמעותי, אנחנו מחפשים מנהל האתר הראשי ואתרי המשנה שימשיך לקדם את המהפכה הדיגיטלית וחשיפת האוניברסיטה לקהלים רחבים ורלוונטיים. העבודה עם צוות הדיגיטל, בסביבה דינאמית ומתפתחת.

  • תכנון והובלת האסטרטגיה לניהול אתרי האוניברסיטה ואחריות על יישומה.
  • ייזום וניהול הפרויקטים חוצי ארגון בתחום האינטרנט ורתימת הקמפוס לעשייה ושדרוג.
  • אחריות מקצועית על תפעול וניהול האתרים מול מנהלי האתרים, וספקי תוכן.
  • עבודה מול מנהלי אתרים ביחידות השונות, בהיבט המקצועי: תוכן, נראות, SEO, לצורך שיפור יעילות האתרים, הגדלת נתוני הגלישה והמרות.
  • הובלת אפיון ופיתוח של פיצ'רים ואזורים חדשים באתר בהתאם לדרישות ולצרכים, מול צוותי התקשוב והפיתוח.
  • אחריות על מדידה, ניתוח נתונים, ביצוע אופטימיזציה, בניית תוכנית לשיפור מדדי המרה, ותרגומם למשימות עבודה.
  • עבודה מול ממשקים מרובים-  תקשוב, תוכן ודיגיטל, דוברות ויח"צ, שיווק ופרסום, פקולטות ומחלקות ומול ספקי שירות חיצוניים: מעצבים, מאפיינים UI UX, פיתוח, SEO.
  • אחריות על מערך הדרכות שנתי, להכשרת מנהלי האתרים ביחידות.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר ראשון , תואר שני -  יתרון
  • 5 שנות ניסיון לפחות - בניהול אתרים ובניהול פרויקטים, מהם שנתיים לפחות באתר גדול ומורכב.
  • ידע והבנה בעולמות ממשק המשתמש UX, UI 
  • ידע והבנה ב- SEO ובגוגל אנליטיקס
  • ניסיון בתחום ניהול ובקרת פרויקטים טכנולוגיים, מרובי משימות
  • ניסיון בהובלת תהליכים חוצי-ארגון ומרובי ממשקים בדגש על הטמעה מעקב ובקרה.
  • ניהול והובלה רעיונות לתכנון פרויקטים-הובלת אנשי מקצוע , הובלת פגישות, עמידה בלו"ז.
  • יכולות אנליטיות גבוהות, ניסיון בניתוח תהליכים ומשפכים שיווקיים 
  • ניסיון באפיון ובהקמת אתר - יתרון 
  • השפה העברית - כושר ניסוח והצגה מעולה בכתב ובעל-פה 
  • חוש אסתטי מפותח והבנה בעיצוב ובעולם הוויז'ואל 
  • הבנה בעולמות המיתוג והעסקי
  • יוזמה, מקוריות, יצירתיות, חדשנות ורעננות 
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאמת מחקר וספרייה (בפקולטה למשפטים) - ח' 24/24

29/02/2024 50% מכרז חיצוני 14/03/2024
למידע המלא על המשרה
הפקולטה למשפטים
  • סיוע לדקנית בנושא פיתוח וגיוס משאבים
  • סיוע לסגל האקדמי ותמיכה בניהול מענק מחקר ובנושאים אקדמיים שונים
  • סיוע בעבודת מחקר ובפרויקטים פקולטטיביים שונים
  • סיוע בחיפוש ביבליוגרפי, תרגום וסיכום מקורות
  • מענה טלפוני ומענה לפניות וואטסאפ של הספרייה
  • קשר עם צוותי הפקולטה השונים
  • מעקב בנושא תחזוקה
  • טיפול בנושאי תקציב שונים וכן רכש ציוד משרדי לספרייה
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים

 

  • בעלת תואר אקדמי
  • בעלת ניסיון בעבודה בספרייה במוסד אקדמי, ניסיון כספרנית קיטלוג – יתרון
  • היכרות עם מאגרי מידע משפטיים - יתרון
  • בעלת ניסיון והיכרות מעמיקה בעבודה בתוכנת PRIMO   - יתרון
  • בעלת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה במערכת Microsoft , ביישומי Office (Word, Excel, PPTX) וב-Zoom
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד
  • בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה
  • יכולת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

הנדסאי/ת מיזוג אויר - ח' 20/24

20/02/2024 100% מכרז חיצוני 05/03/2024
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • טיפול ותיקון תקלות במערכות מיזוג אויר, יטא"ות (יחידות טיפול אויר), מפוחי נחשון וצ'ילרים
  • טיפול ותיקון תקלות במפוחי אויר
  • טיפול וביקורת כל יחידות מיזוג אויר מהצ'ילרים עד ליחידות קצה (קרי, חדרים / אולמות)
  • עבודת צוות עם קבלני חוץ, וסיוע להם
  • תיקון וטיפול בדוודי הסקה
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תעודת טכנאי מיזוג אוויר ו/או הנדסאי מיזוג אויר (הרשום בפנקס ההנדסאים)
  • בעל/ת רישיון חשמל מוסמך
  • בעל/ת לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום
  • בעל/ת ידע וניסיון בעבודה עם צ'ילרים, משאבות ויחידות קצה של מערכות מיזוג אויר
  • בעל/ת רקע והבנה טכנית ויכולת פתרון בעיות טכניות (הכרת מושגים טכניים במגוון סוגי מערכות/ ציוד ויכולת למידה)
  • ידע וניסיון בתפעול והכרה של מערכות ממוחשבות – יתרון
  • יכולת סדר וארגון בעבודה, יוזמה, אחריות, דייקנות, ומסירות לתפקיד
  • שליטה במושגים טכניים בשפה האנגלית
  • יכולת עבודה עצמאית מחד ויכולת השתלבות בעבודת צוות מאידך
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

 

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

 *האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

ספרנית קטלוג, הדרכה והשאלה (בפקולטה למשפטים) - ח' 21/24

20/02/2024 60% מכרז חיצוני 05/03/2024
למידע המלא על המשרה
הפקולטה למשפטים
  • מתן שירותי השאלה ויעץ
  • פיתוח ומתן מגוון שירותי הדרכה ותמיכה ברמות שונות לסטודנטים ולחברי סגל בתחום חיפושי מידע בספרייה וכן בתוכנות מידע נוספות.
  • מיון, קטלוג ומפתוח של מגוון משאבי הספרייה (לועזי, עברי, אלקטרוני, תזות)
  • בדיקת קטלוגים של מקטלגות הספרייה
  • עדכון נושאים חדשים וסיוע בביצוע תיקונים בקטלוג
  • טיוב נתונים במערכת CRIS  האוניברסיטאית
  • עזרה מנהלית על פי דרישת מנהלת הספרייה
  • נכונות ללמידת תחומים חדשים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר אקדמי בלימודי מידע  
  • בעל/ת ניסיון בעבודה בספרייה במוסד אקדמי, ניסיון כספרן/ית קיטלוג – יתרון
  • היכרות עם מאגרי מידע משפטיים - יתרון
  • בעל/ת ניסיון והיכרות מעמיקה בעבודה בתוכנת Alma, Primo
  • בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה במערכת Microsoft , ביישומי Office (Word, Excel, PPTX) ובאינטרנט
  • שליטה בתוכנת Zoom
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה
  • יכולת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד