לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה.
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

מזכיר/ה מ"מ לעבודה מיידית

31/07/2017 100% עבודה ארעית במשרה
למידע המלא על המשרה
אוניברסיטת בר אילן
  • מתן שירות ומענה טלפוני למתעניינים, למועמדים ולסטודנטים.
  • ביצוע מעקב אחר לימודי הסטודנטים לכל התארים במערכת פריא"ל ובתיק הדיגיטלי.
  • טיפול בפניות שוטפות של סגל המרצים.
  • הזנת מינויים למערכת ה-ERP.
  • טיפול בארגון ימים פתוחים, טקסים, כנסים וימי עיון.
  • עבודה שוטפת מול מחלקות האוניברסיטה.
  • עבודה משרדית שוטפת כולל הזמנת ציוד דרך מערכת הבר-נט ובהתאם לצרכי העבודה ודרישת הממונים.
  • בעל/ת תואר ראשון
  • בעל/ת ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת ה- Office. יתרון לידע וניסיון בעבודה עם מערכות האוניברסיטה.
  • הכרת המערכת האקדמית והמנהלית באוניברסיטה - יתרון.
  • יכולת הבעה והדפסה בעברית ובאנגלית ברמה טובה.
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה
  • יכולת השתלבות בעבודת צוות
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.

להגשת מועמדות לחץ על כפתור להגשת מועמדות ומלא את הפרטים הנדרשים בצירוף קורות חיים.

מזכירה (ממלאת מקום ) בלשכת הרקטור- לעבודה מיידית

22/06/2017 100% עבודה ארעית במשרה
למידע המלא על המשרה
לשכת הרקטור

עבודת מזכירות שוטפת: הדפסות בעברית ובאנגלית, טיפול בדואר נכנס ויוצא, תיוקים וכיוצ"ב.

מתן שירות ומענה טלפוני.

עבודה עם גורמי פנים וחוץ.

*העבודה ל- 3 חודשים עם אפשרות להארכה.

 

 

 

  • בעל/ת תואר ראשון.
  • בעל/ת ניסיון בעבודת מזכירות.
  • בעל/ת ניסיון בעבודה בתכנת האופיס בדגש על אקסל.
  • יכולת הדפסה מהירה בעברית ובאנגלית. רצוי יכולת הקלדה ברמה מקצועית.
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה. 
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה.
  • יכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.

להגשת מועמדות לחץ על כפתור "להגשת מועמדות" ומלא את הפרטים הנדרשים בצירוף קורות חיים. 

אחראי/ת מעבדת בוטניקה ארכיאולוגית במחלקה ללימודי א"י וארכיאולוגיה - 4/17 א

20/06/2017 50% מכרז לכלל עובדי האוניברסיטה 27/06/2017
למידע המלא על המשרה
מדעי היהדות
110.102
  • ניהול שוטף של המעבדה.
  • ביצוע מחקרי שדה בבוטניקה ארכיאולוגית, כולל השתתפות בחפירות, דגימה ומיצוי של ממצא בוטני.
  • ביצוע מחקר במעבדה הכולל מיון והגדרה של ממצא בוטני תוך שימוש באוסף הגדרה וכלים אנליטיים שונים.
  • ביצוע מעקב אחר תקציב המעבדה כולל טיפול בהזמנת ציוד וחומרים במערכת הברנט.
  • כתיבת דוחו"ת מדעיים באנגלית ובעברית.
  • הדרכת תלמידי מחקר וסיוע בהתנהלות מול יחידות האוניברסיטה.
  • עבודה משרדית שוטפת הכוללת: הדפסות, מתן שירות ומענה טלפוני, פרונטלי ובדוא"ל, שליחת הודעות לסטודנטים, טיפול בדואר יוצא ונכנס וכיוצ"ב.

 

  • בעל/ת תואר שלישי בבוטניקה ארכיאולוגית.
  • בעל/ת ניסיון בניהול מעבדה- יתרון.
  • ידע וניסיון בעבודה בתוכנת ה-office ובתוכנות מקובלות בעבודת המעבדה. ידע בתוכנת ה-ברנט-יתרון.
  • ידיעת השפה העברית על בורייה וידיעת אנגלית מדעית ברמה טובה, כולל יכולת הדפסה והבעה בעל פה ובכתב בשתי השפות ברמה טובה.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • בעל/ת יכולת לנקוט יוזמה.
  • בעל/ת יכולת ניהול צוות עובדים.
  • בעל/ת יכולת ארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס.
  • נכונות לעבודה מאומצת בשדה ובמעבדה.

 

  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

להגשת מועמדות לחץ על כפתור "להגשת מועמדות" ומלא את הפרטים הנדרשים בצירוף קורות חיים.

מזכיר /ת המחלקה לערבית - 24/17ח

20/06/2017 100% מכרז חיצוני 04/07/2017
למידע המלא על המשרה
מדעי הרוח
  • מתן שירות ומענה פרונטלי, טלפוני ובדואר אלקטרוני למתעניינים, למועמדים ולסטודנטים במחלקה (גם בשפה הערבית).
  • מתן שירותי משרד לראשת המחלקה הכולל: ניהול יומנה וטיפול בדואר הנכנס והיוצא וכיוצ"ב.
  • טיפול בסטודנטים לכל התארים הכולל : ייעוץ ורישום לקורסים, ניהול התיקים הדיגיטליים של הסטודנטים, טיפול בתלמידים לתארים מתקדמים אל מול מחלקות האוניברסיטה ומעקב אחר הצעות המחקר שלהם.
  • טיפול בפניות חברי הסגל האקדמי.
  • הזנת מינויים למערכת ה-ERP.
  • ריכוז תכנית הלימודים הממוחשבת (מערכת אילנט ו-ERPׂ (ותיאום מערכת השעות והחדרים.
  • מתן מענה לגופים מנהליים באוניברסיטה ולגופים חיצוניים הזקוקים למידע מקצועי ולמומחים בתחום הערבית.
  • עדכון שוטף של אתר האינטרנט ודף הפייסבוק של המחלקה בעברית, ערבית ואנגלית.
  • ארגון ותיאום כנסים, ימים פתוחים ואירועים של המחלקה.
  • הזמנת ציוד דרך מערכת הבר-נט.
  • בעל/ת תואר ראשון. יתרון לבעל/ת תואר בערבית.
  • ניסיון של 3 שנים בעבודה משרדית ובמתן שירות לקהל.
  • בעל/ת ניסיון בעבודה במחלקה אקדמית.
  • בעל/ת ניסיון וידע בעבודה בתכנת ה-OFFICE , אינטרנט ודוא"ל.
  • בעל/ת ידע וניסיון בעבודה במערכות המידע של האוניברסיטה כגון: ERP ופריא"ל- יתרון.
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
  • ידיעת השפה הערבית - קריאה וכתיבה ברמה טובה ויכולת דיבור ברמה בסיסית.
  • בעל/ת יכולת ארגון ודיוק בעבודה ברמה גבוהה.
  • בעל/ת יכולת עבודה באופן עצמאי ויכולת לנקוט יוזמה.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס.
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצרכי העבודה.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

 

מועמדים מתאימים בלבד ייענו!!!

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בקישור המצ"ב בלבד.

אחראי/ת מעבדה במרכז הרב תחומי לחקר המוח - 25/17ח

20/06/2017 50% מכרז חיצוני 04/07/2017
למידע המלא על המשרה
המרכז הרב תחומי לחקר המוח ע"ש לסלי וסוזן גונדה (גולדשמיד)
  • ניהול שוטף של המעבדה העוסקת בעיבוד רב חושי.
  • ביצוע הזמנות של חומרי מחקר וציוד מעבדתי.
  • אחריות על תקינות וזמינות מכשירי המחקר ותחזוקתם.
  • סיוע במחקר לראש המעבדה ולתלמידי מחקר.
  • אחריות על הבטיחות והגהות במעבדה.
  • סיוע והדרכה של תלמידי המחקר לתארים מתקדמים.
  • עבודה בצוות עם חוקרי המרכז.
  • בעל/ת תואר שני במדעי החיים או במדעי המוח, תואר שלישי-יתרון.
  • בעל/ת ניסיון בעבודה במעבדה "רטובה".
  • ניסיון בעבודה עם בעלי חיים.
  • ידע וניסיון בעבודה בתוכנות מחשב כולל MATLAB.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה.
  • ניסיון בהדרכת סטודנטים.
  • יכולת ארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה והשתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס.

 

  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בקישור המצ"ב בלבד.

מ"מ מנהלת פרוייקטים בננוטכנולוגיה

14/06/2017 100% עבודה ארעית במשרה
למידע המלא על המשרה
ננוטכנולוגיה
  • עבודה אדמיניסטרטיבית בתחומים שונים ומגוונים במכון לננו טכנולוגיה.
  • יזום וביצוע של פרויקטים בתחומים שונים ומגוונים הכוללים יוזמות טכנולוגיות ומדעיות במכון לננו טכנולוגיה.
  • כתיבת דו"חות ועלונים מדעיים ושיווקיים בעברית ובאנגלית.
  • עדכון והרחבת בסיס הנתונים המדעי של המכון.
  • ניהול מערכת בקרה ממוחשבת של מרכז הציוד.
  • ארגון כנסים וימי עיון מדעיים.
  • עבודה מול גורמי פנים וחוץ כגון: אוניברסיטאות ומכונים בארץ ובחו"ל, מרצים וסטודנטים.
  • הכנת מצגות וחומר שיווקי לפי הצורך (באנגלית בלבד).
  • בעל/ת תואר שני לפחות במדעים יישומיים (כימיה, פיזיקה, מדעי החיים או הנדסה) או תואר ראשון בכלכלה.
  • בעל/ת ניסיון בעבודה בתפקידים דומים - יתרון.
  • ידע וניסיון בעבודה עם מערכות המידע של  האוניברסיטה כגון: בר-נט, נוטס – יתרון.
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין.
  • יוזמה ויכולת חשיבה יצירתית.
  • יחסי אנוש מצוינים.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • נכונות לעבודה מואמצת ומעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה

 

*משרה זמנית לתקופה של כחצי שנה עם אפשרות להארכה.

 

להגשת מועמדות לחץ על כפתור "להגשת מועמדות" ומלא את הפרטים הנדרשים בצירוף קורות חיים.