לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה.
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

עובד/ת לתפעול פרויקט צילום סגל האוניברסיטה

20/10/2021 משרה מלאה אחר
למידע המלא על המשרה
אגף שיווק ופיתוח עסקי

אגף השיווק באוניברסיטה מגייס עובד/ת לתפעול פרויקט צילום סגל האוניברסיטה, למשרה זמנית לתקופה של שלושה חודשים בחודשים נובמבר 2020 - ינואר 2021.

העבודה במשרה מלאה, 8.5 שעות, ימים א'-ה'. לעיתים נדרשת עבודה בשעות אחר הצהריים. שכר שעתי, כ-38 ש"ח.

המשרה כוללת:

מעקב אחר הנרשמים באופן יומיומי.

ניהול עמדת קבלת הפנים למצטלמים והתור להצטלם

סנכרון בין מספר גורמים

קיטלוג תמונות

סדר וירידה לפרטים

שליטה ביישומי מחשב

ניהול מספר משימות במקביל

אחריות ועבודה עצמאית

 

 

נשמע רלוונטי? פנו במייל לכתובת Moriya.kolander@biu.ac.il

מזכיר/ת ראש מערך - ח' 88/21

17/10/2021 100% מכרז חיצוני 31/10/2021
למידע המלא על המשרה
מערך פיתוח משאבים עולמי
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של לשכת ראש המערך הכולל ניהול יומן, מענה טלפוני, משלוח דואר ועבודה מול ספקים ומערכת ERP.
  • הכנת חומרים לפגישות וסיוע לראש המערך בהיערכות לאירועים מגביתיים ולביקורי תורמים בקמפוס.
  • תיעוד מהלך ישיבות וסיכום פגישות בהשתתפות ראש מערך פיתוח משאבים עולמי.
  • מעקב אחר ביצוע סיכומי פגישות של ראש מערך פיתוח משאבים עולמי.
  • טיפול בנסיעות מגביתיות של ראש המערך לחו"ל, ובכלל זה הכנת חומרים לנסיעה, כתיבת דו"חות לאחר הנסיעה, ביצוע FOLLOW UP של הפגישות שהתקיימו בנסיעה וכיו"ב.
  • סיוע לראש המערך בקידום פרויקטים וביצוע פרויקטים ומשימות, ככל שיידרש, על פי בקשת ראש המערך.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר - ראשון חובה
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה
  • היכרות וניסיון קודם בפיתוח משאבים וגיוס כספים – יתרון
  • ידע ושליטה בתוכנות OFFICE (בדגש על EXCEL)
  • הכרות עם מערכת salesforce ו/או ERP – יתרון.
  • בעל/ת כושר ביטוי בעל פה ובכתב בשפה העברית - חובה.
  • בעל/ת כושר ביטוי בעל פה ובכתב בשפה האנגלית ברמת שפת אם - חובה.
  • תקשורת בין-אישית מעולה ויכולת עבודה בצוות.
  • יצירתיות, יוזמה, יכולת עבודה עצמאית, מיקוד ויסודיות.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובשעות לא שגרתיות.
  • בעל/ת כושר ארגון ברמה גבוהה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מגייס/ת משאבים בדסק ישראל - ח' 89/21

17/10/2021 100% מכרז חיצוני 31/10/2021
למידע המלא על המשרה
מערך פיתוח משאבים עולמי
  • גיוס תרומות בישראל בהתאם ליעדי הקמפיין של האוניברסיטה.
  • איתור תורמים פוטנציאלים חדשים והרחבת מעגל הידידים של האוניברסיטה. 
  • פיתוח ערוצים חדשים לגיוס משאבים בישראל.
  • שימור הקשר השוטף עם התורמים והוקרתם.
  • ייזום וליווי ביקורי תורמים ומשלחות בקמפוס.
  • גיבוש תכנית עבודה לגיוס תרומות בישראל.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר ראשון.
  • ניסיון מוכח בעבודה בגיוס תרומות- תנאי חובה.
  • הכרת המשק הישראלי, תורמים וקרנות פילנתרופיות בישראל.
  • ידיעת השפה העברית ברמת שפת אם ויכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאוד.
  • ידע ושליטה בתוכנת ה- OFFICE.
  • יכולת תקשורת בין-אישית מעולה ויכולת השתלבות בעבודה בצוות.
  • יצירתיות, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית ויעילה.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס.
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצורכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מנהל/ת יחידה לנוער שוחר מדע - ח' 90/21

17/10/2021 50% מכרז חיצוני 31/10/2021
למידע המלא על המשרה
לשכת המשנה לנשיא
  • אחריות מנהלית ופדגוגית על פעילות היחידה: קורסים, ימי שיא, מחנות וכיוב'.
  • תכנון וביצוע תוכנית עבודה שנתית ליחידה.
  • גיוס, הכשרה וניהול של מדריכי היחידה.
  • ניהול הקשר עם מוסדות חינוכיים, ארגונים שותפים וקהילת הסביבה והרחבתו.
  • פיתוח מודלים פדגוגיים חדשים.
  • קיום תהליכי הערכה על פעילות היחידה.
  • עבודה בתיאום עם האגפים השונים באוניברסיטה.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל /ת תואר שני במדעי החיים/מדעים מדויקים/הוראת המדעים . תואר שלישי-יתרון
  • ידע וניסיון בריכוז פרויקטים חינוכיים
  • ידע וניסיון בפיתוח תוכניות חינוכיות בתחום המדעים ובתחומים קשורים - יתרון
  • שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת
  • יכולת עמידה מול קהל
  • ניסיון בעבודה עם מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה כגון: אילנט, לוטוס נוטס, תיק דיגיטלי, ERP, בר-נט – יתרון
  • ניסיון בשיווק – יתרון.
  • ידע בניהול תקציבים – יתרון.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה כולל הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ.
  • גמישות, יצירתיות, יכולת עבודה עצמאית.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת תקשורת בינאישית מצוינת.
  • בעל/ת יוזמה ומוטיבציה גבוהה.
  • עבודה בשעות אחה"צ/ערב לסירוגין
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

הערההמשרה בחוזה מיוחד

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאמ/ת תואר ראשון במחלקה למדעי המחשב - ח' 38/21

11/10/2021 100% מכרז חיצוני 25/10/2021
למידע המלא על המשרה
מדעים מדויקים
  • מתן שירות, מענה אישי ופרטני, פרונטאלי, טלפוני ובדוא"ל למועמדים, סטודנטים ולחברי הסגל במחלקה.
  • מעקב אחר תהליך רישום וקבלה, ליווי המועמדים, מענה ללידים וועדת קבלה למועמדים מחו"ל ועוד.
  • מתן ייעוץ, הכוונה  וליווי לסטודנטים במהלך לימודיהם.
  • טיפול בקורסי פטור, מועדים מיוחדים ליווי ומעקב.
  • ליווי הסטודנט בהגשת עבודות ותרגילים באיחור, מתן ותיקוני ציונים, ערעורים.
  • רישום הסטודנטים לתוכנית לימודים, מעקב לימודים ובדיקת תיקי סטודנטים
  • ריכוז תעודות הבוגרים לטקס חלוקת תארים
  • לווי מאילנות, תלמידים ממעורבות חברתית ועוד
  • סיוע בבניית תכנית לימודים.
  • סיוע בהכנת דוחות ומעקב.
  • תיאום ובניית מועדי הבחינות, טיפול במבחנים מקוונים.
  • עבודה מול המחלקות המנהליות והאקדמיות של האוניברסיטה.
  • מטלות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ולדרישות הממונים.
  • תואר אקדמי– חובה
  • ידע וניסיון בעבודה במחלקה אקדמית מול סטודנטים וסגל מרצים.
  • אחריות, יוזמה, כושר ארגון, ומסירות.
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה והשתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס, לחץ ועצמאית.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • בעל/ת יכולת שיווקית ותודעת שירות ברמה גבוהה.
  • ידיעת השפה העברית והאנגלית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה .
  • ידע שליטה וניסיון בתוכנות OFFICEZOOM
  • ידע שליטה וניסיון במערכות המידע של האוניברסיטה : אילנט,NOTES ,ERP , תיק דיגיטלי, בר-נט- יתרון
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצרכי העבודה.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

הערה:

המשרה בחוזה מיוחד

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

שרברב/ית - ח' 86/21

10/10/2021 100% מכרז חיצוני 24/10/2021
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • ביצוע עבודות אינסטלציה בשטחי האוניברסיטה תוך מתן שירות לסקטור המנהלי והאקדמי.
  • ביצוע משימות התחזוקה בהתאם להנחיות ראש צוות אינסטלציה
  • שיתוף פעולה עם צוותי עבודה אזוריים מחלקתיים ואגפיים.
  • עבודה במסגרת צוות אינסטלציה ומול מוקד בקרה של התחזוקה.
  • ליווי ופיקוח על עבודת קבלני אינסטלציה בביצוע עבודות שיפוצים  בקמפוס.
  • ביצוע תורנויות בשעות נוספות ואירועים ע"פ הצורך.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • 12 שנות לימוד לפחות
  • תעודת שרברב ממשרד העבודה/תמ"ת–יתרון.
  • רישיון נהיגה- חובה.
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בביצוע עבודות אינסטלציה.
  • ידע כללי בתחום אחזקת מבנים-יתרון.
  • יכולת תקשורת בינאישית ותודעת שרות ברמה גבוהה.
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות ובהתאם לצורכי העבודה.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

עובד/ת לעבודת מזכירות

30/09/2021 אחר
למידע המלא על המשרה
רשות המחקר

- אחריות לניהול שוטף של משרד ראש היחידה כולל ניהול יומן, תיאום ישיבות מול גורמי חוץ ופנים.
- ביצוע רכש של היחידה.
- הכנת דוחות על פעילות ומצגות.
- משימות נוספות בהתאם לצרכי היחידה.

תואר ראשון - חובה.
שלוש שנות ניסיון לפחות כעוזר /ת אישי /ת.
היכרות עם העולם האקדמי-יתרון
שליטה מצוינת בעברית ובאנגלית בכתב ובע"פ.
שליטה מלאה ביישומי Office- בדגש על PP ו Excel.
נכונות לעבודה מאומצת, אחריות, כישורי ניהול זמן.
יחסי אנוש טובים.
בעל /ת תודעת שירות גבוהה.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד