לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה. כניסה
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

מפתח BI - ח' 40/24

16/04/2024 100% מכרז חיצוני 30/04/2024
למידע המלא על המשרה
אגף תקשוב
  • שותפות בתהליך הקמת מערך המידע באגף התקשוב.
  • המשרה המוצעת הינה במסגרת פרויקט לניהול המידע, בסביבה טכנולוגית דינמית ומאתגרת.
  • עבודה בתחום ניהול המידע הארגוני.
  • שותפות באיסוף ובריכוז נתונים מהמערכות התפעוליות של האוניברסיטה.
  • הטמעת BI ותוכנות ניהול הדאטה רלוונטיות לפעילות המחלקה.
  • פיתוח דוחות ומסכי מחוונים החל משלב איתור הצרכים ועד ההעברה לתפעול השוטף
  • ניתוח המידע ובניית דוחות אנליטיים וניהוליים.    
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים

 

  • בעל/ת תואר ראשון בתחום רלוונטי , תואר שני – יתרון.
  • התנסות בפיתוח BI במסגרת עבודה קודמת או במסגרת קורס או פרויקט אקדמי
  • ידע טכני בשפת SQL והבנה עמוקה של עולם הנתונים המובנים והלא מובנים
  • ניסיון ב Power BI  - יתרון משמעותי.
  • ניסיון באפיון ופיתוח תהליכי ETL ניסיון וידע בתחום DWH - יתרון.
  • ניסיון באיסוף וריכוז נתונים, הצגתם ובבניית דוחות ומצגות.
  • יכולת למידה עצמית, סקרנות והישגיות, גמישות מחשבתית ויצירתיות.
  • שליטה מלאה ביישומי  office ( Excel, PowerPoint) .
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה מאוד.
  • נכונות לעבודה מאומצת ומעבר לשעות העבודה הרגילות ובהתאם לצורך.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

הערות: המשרה בחוזה מיוחד

המשרה בכפיפות למנהל תחום ה BI באגף התקשוב

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

אחראית תקשורת שיווקית ופרויקטים - ח' 37/24

11/04/2024 100% מכרז חיצוני 25/04/2024
למידע המלא על המשרה
אגף שיווק ופיתוח עסקי

לתפקיד מעניין, מאתגר ומשמעותי, אנחנו מחפשים אחראית תקשורת שיווקית ופרויקטים, המכירה את עולמות השיווק והדיגיטל, אשר תצטרף ליחידה עסקית חדשה ודינאמית העוסקת בבנייה וניהול מערך תוכניות לימודים בהיקפי פעילות משמעותיים.

תיאור התפקיד:

  • פיתוח ויישום האסטרטגיה השיווקית של המותג.
  • הובלה של קמפיינים שיווקיים בכל ערוצי המדיה- משלב הבריף, כולל ניהול תקציב
  • בקרת קמפיינים - יעילות ואופטימיזציה של קמפיינים ומהלכים שיווקיים
  • יצירה, הפקה וניהול של החומרים השיווקיים כולל איסוף המידע, העברת התוכן הרלוונטי לפרסום
  • יזום והוצאה לפועל של פעילויות שיווקיות ושיתופי פעולה
  • ניהול הנכסים הדיגיטליים של היחידה
  • עבודה מול לקוחות וממשקים פנים וחוץ ארגוניים (משרד פרסום/ ספקים)
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר ראשון  
  • בקיאות ושליטה בכלי מדיה ושיווק דיגיטלי
  • היכרות וניסיון של שנה לפחות בעבודה עם כל רשתות המדיה החברתית הגדולות
  • היכרות וניסיון  של שנה לפחות עם מערכות נפוצות בשוק: מערכות דיוור וניהול קמפיינים, מערכות ניהול תוכן, גוגל אנטליטקס, גוגל אדס, פייסבוק מנג'ר  
  • ניסיון בנושא Marketing automation פאנלים, מסעות לקוח ועוד - יתרון
  • יכולת ניסוח בע"פ ובכתב מצוינת
  • כישורים אישיים הכוללים ירידה לפרטים לצד ראיה של התמונה הרחבה.
  • יכולת לעבוד בריבוי משימות בקצב עבודה מהיר
  • יכולת עבודה עצמאית יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

שרברב - ח' 38/24

10/04/2024 100% מכרז חיצוני 24/04/2024
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • ביצוע עבודות אינסטלציה בשטחי האוניברסיטה תוך מתן שירות לסקטור המנהלי והאקדמי.
  • ביצוע משימות התחזוקה בהתאם להנחיות ראש צוות אינסטלציה
  • שיתוף פעולה עם צוותי עבודה אזוריים מחלקתיים ואגפיים.
  • עבודה במסגרת צוות אינסטלציה ומול מוקד בקרה של התחזוקה.
  • ליווי ופיקוח על עבודת קבלני אינסטלציה בביצוע עבודות שיפוצים  בקמפוס.
  • ביצוע תורנויות ואירועים מעבר לשעות העבודה ע"פ הצורך.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים

 

  • 12 שנות לימוד לפחות
  • תעודת שרברב ממשרד העבודה/תמ"ת – יתרון.
  • רישיון נהיגה.
  • •ניסיון של 5 שנים לפחות בביצוע עבודות אינסטלציה - יתרון.
  • ידע כללי בתחום אחזקת מבנים - יתרון.
  • יכולת תקשורת בינאישית ותודעת שרות ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס ונכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

רכזת מינהלית במדור לתוכניות מובנות ולימודי תעודה - ח' 35/24

07/04/2024 100% מכרז חיצוני 21/04/2024
למידע המלא על המשרה
מערך התוכניות הייעודיות
  • ריכוז מנהלי של תוכניות לימודים לתואר ראשון במדור תוכניות מובנות.
  • שיווק ומתן יעוץ, הכוונה והדרכה למועמדים.
  • רישום תלמידים וגביית כספים עבור שכר לימוד.
  • טיפול שוטף ומענה לפניות מרצים וסטודנטים.  
  • פיתוח תוכניות לימודים אקדמיות ולימודי תעודה.
  • עבודה מול משרדי מינהל הסטודנטים (קבלת תלמידים, סטאטוס, שכ"ל וכו').
  • יצירת קשרים עם גורמי חוץ לצורך פיתוח מסלולי לימודים משותפים.
  • ביצוע פרויקטים, עבודה משרדית שוטפת ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר ראשון.
  • ניסיון בעבודה מינהלית באוניברסיטה – יתרון 
  • שליטה במערכות האוניברסיטה כגון: אילנט, תיק דיגיטאלי, בר-נט ועוד- יתרון.
  • ידע וניסיון ביישומי office, בדגש על תוכנת .Excel
  • בעלת יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
  • בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
  • יכולת התמודדות במצבי לחץ.
  • בעלת יוזמה אישית ו"ראש גדול".
  • בעלת נכונות לעבודה מעבר לשעות הרגילות ובשעות אחר הצהריים בהתאם לצרכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

הנדסאי/ת מיזוג אויר - ח' 34/24

04/04/2024 100% מכרז חיצוני 18/04/2024
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • טיפול ותיקון תקלות במערכות מיזוג אויר, יטא"ות (יחידות טיפול אויר), מפוחי נחשון וצ'ילרים
  • טיפול ותיקון תקלות במפוחי אויר
  • טיפול וביקורת כל יחידות מיזוג אויר מהצ'ילרים עד ליחידות קצה (קרי, חדרים / אולמות)
  • עבודת צוות עם קבלני חוץ, וסיוע להם
  • תיקון וטיפול בדוודי הסקה
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תעודת טכנאי מיזוג אוויר ו/או הנדסאי מיזוג אויר (הרשום בפנקס ההנדסאים)
  • בעל/ת רישיון חשמל מוסמך
  • בעל/ת לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום
  • בעל/ת ידע וניסיון בעבודה עם צ'ילרים, משאבות ויחידות קצה של מערכות מיזוג אויר
  • בעל/ת רקע והבנה טכנית ויכולת פתרון בעיות טכניות (הכרת מושגים טכניים במגוון סוגי מערכות/ ציוד ויכולת למידה)
  • ידע וניסיון בתפעול והכרה של מערכות ממוחשבות – יתרון
  • יכולת סדר וארגון בעבודה, יוזמה, אחריות, דייקנות, ומסירות לתפקיד
  • שליטה במושגים טכניים בשפה האנגלית
  • יכולת עבודה עצמאית מחד ויכולת השתלבות בעבודת צוות מאידך
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

 

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

 *האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאמת יבוא/יצוא במדור רכש חו"ל באגף תפעול - ח' 36/24

04/04/2024 100% מכרז חיצוני 18/04/2024
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • טיפול שוטף, תיאום ומעקב אחר הזמנות ומשלוחי היבוא/יצוא של האוניברסיטה משלב פתיחתן במערכת הממוחשבת ועד קליטת המשלוח ביעדו.
  • עבודה שוטפת מול ספקים מהארץ ומחו"ל הכוללת תכתובות באנגלית, הכנה וטיפול בדוקומנטים, קבלת הצעות מחיר לשילוח, קביעת משלוח ותיאום איסוף המשלוחים.
  • תמחור עלויות יבוא/יצוא ובדיקת חשבונות הספקים.
  • עבודה שוטפת מול עמילי מכס, מכון התקנים, משרד הבריאות ורשויות נוספות.
  • טיפול במשלוחי הייצוא (תיקון, החלפה והחזרה).
  • מטלות משרדיות נוספות.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת השכלה אקדמאית ו/או השכלה בתחומי הרכש/הלוגיסטיקה או דומה - יתרון.
  • ידע תפעולי וניסיון בהנעת תהליכים – יתרון לתחום השילוח הבינלאומי ועמילות.
  • ניסיון בעבודה שוטפת ובמו"מ מול רשויות וספקים.
  • ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת, שליטה ביישומי OFFICE וניסיון בעבודה עם מערכת ERP .
  • ידיעת השפה העברית על בורייה.
  • יכולת עבודה יומיומית שוטפת באנגלית, ברמה גבוהה מאד (דיבור, קריאה, כתיבה, התכתבויות)
  • תקשורת בינאישית, יכולת השתלבות בעבודת צוות ותודעת שירות ברמה גבוהה.
  • בעל/ת יכולת סדר ארגון ברמה טובה מאד ויכולת עבודה עצמאית.
  • בעל/ת קליטה מהירה ויכולת ללמוד תחומים חדשים.
  • יכולת עבודה בריבוי משימות ובתנאי עומס ולחץ.
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה המקובלות בהתאם לצרכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד