לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה.
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

עובד /ת בבית החיות בפקולטה למדעי החיים - 18 /70ח

16/09/2018 100% 40 ש"ש מכרז חיצוני 30/09/2018
למידע המלא על המשרה
מדעי החיים
  • הפעלה ותחזוקה שוטפת של כלובי המכרסמים.
  • תחזוקה שוטפת של חדר עיקור ושטיפה של כלובים וציוד של בעלי חיים.
  • האכלה, השקיה ופיקוח על רווחתן של החיות.
  • תיוג העכברים וקיטום הזנבות.
  • אכיפת הנחיות ונהלים בעריכת ניסויים בבעלי חיים.
  • סיוע בביצוע פרוצדורות בחיות מעבדה על פי הצורך.
  • בעל/ת השכלה תיכונית (תואר ראשון במדעי החיים- יתרון).
  • ניסיון מוכח של שנה לפחות בעבודה עם חיות מעבדה ומכרסמים.
  • ניסיון בעבודה וטיפול  בבעלי חיים והבנת צרכיהם.
  • בעל/ת ידע טכני ואוריינטציה למיכשור.
  • בעל/ת יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה והשתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס.
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה.

 

  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

הערה: נכונות לעבודה בתורנויות בהתאם לצורך ובחופשות של חוה"מ וכיוצ"ב.

 

מועמדים מתאימים בלבד ייענו!!!

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בקישור המצ"ב בלבד

מתאם/ת בביה"ס לחינוך - 69/18ח

13/09/2018 100% 40 ש"ש מכרז חיצוני 26/09/2018
למידע המלא על המשרה
בית הספר לחינוך
  • מתן יעוץ והכוונה למתעניינים בלימודים בביה"ס לחינוך ובהכשרת מורים וטיפול שוטף במועמדים חדשים ובמועמדים שהתקבלו.
  • טיפול בלימודי הסטודנטים כגון: רישום לקורסים בהתאם לתכנית הלימודים, מעקב אחרי מילוי חובות השמיעה, טיפול במועדי בחינות וציונים וכיוצ"ב.
  • מתן יעוץ ומענה טלפוני, פרונטאלי ובאי-מייל לסטודנטים.
  • סיוע בהכנת תכנית הלימודים ומערכת השעות המחלקתית והזנת בקשות לשינויים בתוכנית הלימודים במערכת אילנט.
  • טיפול בפניות השונות של סגל המרצים.
  • טיפול בהזמנות רכש דרך מערכת הברנט.
  • עבודה שוטפת מול מחלקות האוניברסיטה.
  • סיוע בארגון של ימים פתוחים, כנסים וטקסים מטעם בית הספר.
  • מטלות נוספות על פי דרישות הממונים.

הערה:

10% מהמשרה בחוזה מיוחד.

מועמדים/ות מתאימים/ות בלבד ייענו!


 

  • בעל/ת תואר ראשון.
  • בעל/ת ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית ובעבודה דומה במחלקה אקדמית.
  • בעל/ת ידע וניסיון בעבודה בתוכנת ה-office, אינטרנט ואווטלוק.
  • ידע וניסיון בעבודה עם מערכות המידע של האוניברסיטה כגון: ברנט, אילנט, תיק דיגיטאלי - יתרון.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • בעל/ת יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.


 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בלבד בקישור המצ"ב

מזכיר /ת לשכת הסמנכ"ל לשיווק ולפיתוח עסקי - 18 /68ח

13/09/2018 100% 40 ש"ש מכרז חיצוני 26/09/2018
למידע המלא על המשרה
שיווק ופיתוח עסקי

ריכוז אדמיניסטרטיבי של הלשכה.
טיפול ומתן מענה לגורמי פנים וחוץ הפונים ללשכה.
עבודה שוטפת מול יחידות ומחלקות האוניברסיטה בנושאים המטופלים על ידי הסמנכ"ל.
ביצוע מעקבים אחר החלטות שהתקבלו.
ניהול יומן הפגישות של הסמנכ"ל.
כתיבת פרוטוקולים וסיכומי פגישות.
עבודה מול גורמי חוץ.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצרכי הלשכה ולהנחיית הממונים.
עבודה משרדית שוטפת הכוללת מענה טלפוני, הכנת תיקים לישיבות, הדפסות, תיוקים, ביצוע הזמנות הרכש וכיוצ"ב.
הערה: המשרה בחוזה מיוחד!

 

 -בעל/ת תואר ראשון.
- בעל/ת ניסיון של 3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה.
- בעל/ת ידע וניסיון בעבודה בתוכנת ה-Office.
- ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה.
- בעל/ת יכולת ארגון ברמה גבוהה.
- יכולת תקשורת בינאישית מצוינת.
- בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.
- מסירות, דייקנות ואחריות.
- אמינות ודיסקרטיות.
- נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה המקובלות לפי הצורך.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בקישור המצ"ב בלבד.

Administrative Manager for the Bar-Ilan Data Science Institute

28/08/2018 20 ש"ש אחר
למידע המלא על המשרה
מדעים מדויקים

Bar-Ilan University has established a Data Science Institute (currently under development). The major goals of the Institute are to foster research in this emerging field, to create and enhance a BIU data science vibrant community and to organize a range of related activities. The institute is planned to follow the tradition of successful and impactful institutes at Bar-Ilan, such as the Institute for Nanotechnology and Advanced Materials. We are now seeking an administrative manager for the institute, starting at the beginning of October 2018 at a half-time capacity, with future growth potential.
Job description
The administrative manager will be responsible for planning, managing and carrying out all organizational and supporting activities of the institute. Following is a partial list of involved activities:

Financial management and execution, while using the university ERP system
 Event organization
 Planning and updating website content
 Public relations
 Working through the university authorities and processes
 Human resources management (mostly in the future)

 Proven record in administrative and/or project management
 Initiative taking, diligent, highly responsible
 Experience in budget management (e.g. managing budget spreadsheets)
 Teamwork capabilities and good interpersonal skills
 High level English and Hebrew are essential, with proficiency in formal writing
 An academic degree
 Plus: Administrative experience at Bar-Ilan or another university

To apply, please send your CV, and possibly any other supporting data, to both dagan@cs.biu.ac.il and Sharon.gannot@biu.ac.il, referring to “Administrative manager for BIU Data Science Institute”.