לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה.
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

הנדסאי/ת חשמל - ח' 35/21

21/04/2021 100% מכרז חיצוני 05/05/2021
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • ידע במערכות מדידת חשמל
  • ידע במערכות פוטוולטאיות , אנרגיה סולארית
  • תיקון וטיפול במערכות בקרת מבנים, מתקנים ומערכות אלקטרומכניות
  • תיקון וטיפול בלוחות הפיקוד במערכות אלקטרומכניות
  • תיקון וטיפול בכלל מערכות החשמל ולוחות החשמל באוניברסיטה
  • פיקוח ותיאום של מערכות דיזל- גנרטורים
  • פיקוח על פעילותן התקינה של מעליות, טיפול באזעקות וחילוץ נוסעים, תיאום ופיקוח על תחזוקה שוטפת ע"י חברות נותני השירות ופיקוח על שיפוץ המעליות
  • מעקב אחר תיקון תקלות בתשתיות של מערכות גילוי אש מול קבלן השירות
  • ניהול ופיקוח אחר הקבלנים נותני השירות למערכות השונות לתפקוד אופטימלי והתנהלות תקינה
  • הנדסאי/ת חשמל מוסמך/ת רשום בפנקס ההנדסאים - חובה
  • בעל/ת רישיון חשמלאי/ת ראשי - יתרון
  • בעל/ת ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה\תחומים דומים, כולל המלצות
  • ניסיון  במערכות מדידת חשמל והתייעלות אנרגטית -  יתרון
  • בעל/ת ידע וניסיון בבקרת מבנים ובבקרת מערכות
  • בעל/ת ידע במערכות פוטוולטאיות / פנלים סולאריים - יתרון
  • בעל/ת יכולת מוכחת בעבודה עצמאית תוך יכולת התמודדות עם תקלות
  • ידע וניסיון בתפעול והכרה של מערכות ממוחשבות
  • בעל/ת יכולת קריאה והבנה של תכניות חשמל
  • בעל/ת שליטה בשפה אנגלית טכנית ברמה טובה
  • בעל/ת יכולת לעבוד בשיתוף פעולה בצוותים מקצועיים
  • בעל/ת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ותודעת שירות ברמה גבוהה
  • בעל/ת שליטה בתכנות Office, אוריינטציה לתכנות נוספות – יתרון
  • בעל/ת נכונות לעבודה בתנאי לחץ ומעבר לשעות הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

הערה:

המשרה בחוזה מיוחד

 

מועמדים מתאימים בלבד ייענו!!!

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מרכז/ת תמיכה טכנית בבחינות מקוונות (מדור בחינות) - ח' 33/12

19/04/2021 100% מכרז חיצוני 03/05/2021
למידע המלא על המשרה
מינהל הסטודנטים
  • אחריות על מערך התמיכה וההשגחה בבחינות המקוונות.
  • גיוס תומכים טכניים לפני כל מועד בחינות.
  • בניית מערך הדרכה של תומכים טכניים בנושא בחינות מקוונות.
  • אחריות על תמיכה טכנית בזמן ביצוע הבחינות.
  • עמידה בקשר מול חברת תומקס בנושא תפעול הבחינות.
  • אחריות על בדיקת דו"חות אמינות.
  • אחריות על הפעלת עמדות התקנה לסטודנטים.
  • בעל/ת תואר ראשון
  • ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת ה- OFFICE
  • ידע וניסיון בניהול מערכות מידע
  • בעל/ת ניסיון בעבודה במוסד אקדמי והכרת נושא טיפול בבחינות - יתרון.
  • ידע וניסיון בעבודה במערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה - יתרון. 
  • בעל/ת יכולת ניהול והנעת צוות עובדים
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות בתקופת בחינות, במהלך חופשת הקיץ ובימי   שישי.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

רק מועמדים מתאימים ייענו!!!

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

טכנו-פדגוג/ית - ח' 31/21

18/04/2021 100% מכרז חיצוני 02/05/2021
למידע המלא על המשרה
לשכת סגן הרקטור
  • הטמעת קורסים מתוקשבים בפלטפורמות LMS שונות (קמפוס, Edx, Moodle).
  • מציאת פתרונות טכנולוגיים למימוש למידה דיגיטלית אפקטיבית.
  • עבודה בשיתוף פעולה מול צוות מפתחי הלמידה ליצירת פתרונות הדרכה טכנולוגיים יעילים ואפקטיביים.
  • עבודה בשיתוף פעולה מול צוות העיצוב בפיתוח ממשקי למידה מעוצבים - פיקסל  פרפקט.
  • בעל/ת תואר ראשון                                                     
  • הבנה עמוקה במערכות LMS וכלי למידה טכנולוגיים מתקדמים וחדשניים
  • יכולת למידה גבוהה – אוטודידקטיות
  • קבלת תכנים והטמעתם באופן מדויק, תוך הקפדה על חווית משתמש גבוהה ורצף למידה אופטימלי
  • הוצאה לפועל של אפיון מערכת / אתר ומציאת פתרונות טכנולוגיים יעילים ויצירתיים
  • עין עיצובית – הטמעת עיצוב 'פיקסל פרפקט', התאמת עיצוב בהתאם לצרכים טכנולוגיים
  • שליטה בhtml  ו-css
  • יכולת לעמוד בריבוי משימות (מעבר בין כמה פרויקטים ביום אחד)
  • יכולת לכמת את שעות העבודה בהתאם לצורך
  • יחסי אנוש נעימים וטובים תחת לחץ
  • יכולת התנהלות עצמאית
  • יכולת הבעה גבוהה בע"פ ובכתב    
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

הערה:  המשרה בחוזה מיוחד.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

עורכ/ת מכרזים - ח' 32/21

18/04/2021 100% מכרז חיצוני 02/05/2021
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • הכנת מכרזים והסכמים בהתאם לחוק חובת המכרזים ובתאום עם היחידות המזמינות ולשכת היועץ המשפטי.
  • ניהול הליכי המכרז  לרבות פרסום מכרז, פניות לוועדת מכרזים, הכנת מסמכי הבהרות, בדיקת הצעות מציעים וכו'.
  • מימוש הסכמים עם הזוכים במכרזים-לווי חתימת החוזה, בדיקת תקינות ערבויות, אישורי ביטוח ואישורים  נוספים.
  • מעקב אחר הסכמים--ליווי יישום ההסכם, מימוש אופציות, חידוש ערבויות וביטוחים.
  • פניה לספקים/קבלנים/נותני שירותים לקבלת הצעות ובהמשך מו"מ על פי הנחיות ועדת המכרזים
  • השכלה אקדמית בהנדסת תעשיה וניהול, כלכלה ו/או מנהל עסקים.
  • ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בהכנה ובפרסום מכרזים על פי חוק חובת המכרזים.-חובה.
  • יכולת ניסוח גבוהה, ניסיון הכנה ועריכת מסמכי מכרז מורכבים – חובה
  • ידע והכרת חוק ותקנות חובת המכרזים - יתרון
  • ניסיון עבודה תחת תקנות חובת מכרזים למוסדות להשכלה גבוהה - יתרון.
  • ניסיון בהכנת מכרזים במוסדות להשכלה גבוהה – יתרון.
  • ניסיון בהכנת פניות פורמליות לוועדת המכרזים - יתרון
  • ידע וניסיון בניהול משא ומתן מול ספקים / קבלנים המגישים את הצעותיהם.
  • ניסיון בהכנת הסכמים מול ספקים.
  • ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת עם מערכות  ERP - יתרון.
  • ידיעת שפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות.
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

רק מועמדים מתאימים ייענו!!!

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מנהל/ת גיוס ושיווק - ח' 30/21

12/04/2021 100% מכרז חיצוני 26/04/2021
למידע המלא על המשרה
המערך הבינלאומי
  • ניהול ממוקד תוצאות ברוח חיובית וקונסטרוקטיבית של מערך הגיוס של סטודנטים בינלאומיים הכולל ניהול נציגויות גיוס בארצות שונות בעולם וצוות גיוס מצומצם בארץ כולל סטודנטים.
  • גיוס סטודנטים בינלאומיים ממוסדות אקדמיים ומאוניברסיטאות בעולם לתוכניות הבינלאומיות באוניברסיטת בר אילן.
  • עבודה מול מוסדות בארץ ובעולם המטפלים בזכאים לעלייה לארץ.
  • עבודה מול משרדים בינלאומיים באוניברסיטאות בעולם.
  • בנית קמפיינים לשיווק וגיוס מבוססי תקציב
  • ניהול תקציב שיווק.
  • ניהול תהליך מגיוס ועד רישום- ניהול לידים.
  • השתתפות באירועים רבי משתתפים (ירידים) לגיוס סטודנטים ולבנית קשרים עם אוניברסיטאות ברחבי העולם.
  • שימוש וניהול קמפיינים בפלטפורמות אינטרנטיות ברשתות חברתיות: ניהול אתר האינטרנט, פייסבוק ואינסטגרם של הבית ספר הבינלאומי.
  • בעל/ת תואר ראשון. תואר שני- יתרון.
  • ניסיון עבודה בתפקיד דומה- יתרון.
  • היכרות עם מערך משרדים בינלאומיים באוניברסיטאות בעולם.
  • הכרת הגופים הפועלים בעולם היהודי (סוכנות יהודית, נפש בנפש ואחרות) - יתרון.
  • הכרת מערכות אקדמיות בחו"ל ומערכות המינהל של האוניברסיטה- יתרון.
  • הכרת עולם השיווק .
  • הכרת תהליכי גיוס (כולל און ליין) של קהלי יעד מוגדרים.
  • בעל/ת ניסיון ניהולי ויכולת ניהול מרחוק של אנשים ברחבי העולם.
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה ויכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
  • ידיעת השפה העברית ברמה טובה כולל יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה טובה.
  • שפות נוספות- יתרון.
  • יכולת עבודה עצמאית ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת תקשורת בינאישית מצוינת ויצירת מרחב עבודה ברוח חיובית וקונסטרוקטיבית.
  • בעל/ת יכולת לעבודה מאומצת ובתנאי עומס.
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות ובשעות לא שגרתיות, בהתאם לצרכי העבודה.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
  • **האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

הערות:

המשרה בחוזה מיוחד

המשרה כרוכה בנסיעות לחו"ל מספר פעמים בשנה.

מועמדים מתאימים בלבד ייענו!!!

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד