לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה. כניסה
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

מנהלת המעבדה לקוגניציה ודינמיקה מוחית - ח'110/23

28/09/2023 50% מכרז חיצוני 12/10/2023
למידע המלא על המשרה
המרכז הרב תחומי לחקר המוח ע"ש לסלי וסוזן גונדה (גולדשמיד)
  • סיוע לראשת המעבדה בכל עבודות המעבדה השוטפות
  • תחזוקת מערכות המעבדה, ובפרט מערכות ה- EEG, MEG, eye-tracking ומערכות המחשוב
  • הוצאת דרישות רכש שוטפות וניהול תקציבי המעבדה
  • סיוע והדרכה של תלמידי המחקר לתארים מתקדמים, בדגש על תמיכה בניתוחים סטטיסטיים
  • פיקוח על עוזרי מחקר ומעקב שוטף אחר התקדמות הניסויים במעבדה
  • ביצוע פרויקטים מחקריים עצמאיים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר שלישי בתחום הקשור לחקר המוח  
  • ניסיון באיסוף וניתוח נתונים התנהגותיים בבני אדם  
  • יכולות תכנות גבוהות במטלב, בפייתון ו/או R  
  • מיומנויות גבוהות בניתוחים סטטיסטיים, כולל שליטה בתוכנות מתקדמות  
  • יכולות בינאישיות טובות, רצון וסבלנות להדרכת סטודנטים  
  • ידיעת השפה אנגלית ברמה טובה מאוד – יתרון
  • יכולות מוכחות של כתיבה אקדמית באנגלית - יתרון
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

אשת סיסטם מערכות מיקרוסופט ותשתיות וירטואליות - ח'109/23

20/09/2023 100% מכרז חיצוני 04/10/2023
למידע המלא על המשרה
אגף תקשוב
  • הקמה, תחזוקה ופיתוח מערכות מבוססות Microsoft, תשתיות וירטואליות Nutanix, VMware והתאמתן לתשתיות הנלוות אליה (Web, גיבויים, בסיסי נתונים, Firewall, Load Balancer וכיוצ"ב בסביבות ענן (Azure) ו- OnPrem).  
  • ניהול תקלות תוכנה וחומרה בסביבת שרתים.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • ניסיון מוכח בעבודה עם ארכיטקטורת Active Directory.
  • ניסיון מוכח בעבודה עם Azure מוצרי office365 ומוצרי Security של מיקרוסופט.
  • ניסיון מוכח בעבודה עם מערכת דואר של מיקרוסופט.
  • ניהול ותחזוקה של סביבות גדולות למערכות הפעלה Microsoft.
  • הבנה מעמיקה בתקשורת נתונים TCP/IP.
  • ידע וניסיון בניהול חוות שרתים וירטואליים VMware / Nutanix.
  • ידע וניסיון בניהול חוות שרתים וירטואליים VDI.
  • ידע בניהול מערכות Web (מבוסס IIS) – יתרון.
  • ניהול והבנה של מערכת Firewall ו WAF מסוג F5,Azure,vmware,Nutanix  - יתרון.
  • ידע בניהול LDAP, SMTP, DNS – יתרון.
  • יכולת לוגית גבוהה והתמודדות עם בעיות מורכבות בתנאי עומס.
  • בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה  
  • בעלת יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עם ממשקים מחוץ לצוות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת לימוד עצמאית.
  • יכולת העברת ידע  ו/או חומר נלמד לשאר חברי הצוות.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאמת לתוכנית EMBA בביה"ס למינהל עסקים - ח'108/23

18/09/2023 100% מכרז חיצוני 02/10/2023
למידע המלא על המשרה
מדעי החברה
  • אחריות וביצוע בפועל של תהליכי גיוס, מיון וטיפול במועמדים, לרבות יצירת קשר עם מועמדים.
  • קידום וביצוע של משימות השיווק והפרסום הנדרשות לתוכנית.
  • ארגון כנסי הסברה למתעניינים, וארגון כנסים ואירועים ללומדים בתוכנית ולבוגריה. השתתפות בימים פתוחים, כנסי בוגרים וכנסים מטעם בית הספר.
  • אחריות ליישום אפקטיבי של כלל הנושאים הנדרשים לתוכנית.
  • הזנת תוכנית לימודים במערכת האילנט.
  • ביצוע המשימות והמטלות של התוכנית.
  • מתן שירות ברמה גבוהה לסטודנטים ולמרצים.
  • ביצוע מינויים למרצים ותשלומים לספקים, במקביל להקמת דרישות רכש.
  • ייצוג צרכי התוכנית ועבודה מול גורמי פנים באוניברסיטה (ביה"ס ללימודים מתקדמים, שכ"ל, תל"מ, רשם, מחלקת תקציבים, מדור בחינות וכיו"ב) וגורמי חוץ (ספקים).
  • אחריות על העברת וניתוח סקרי הערכת הוראה וסקרי שביעות רצון.
  • עבודה משרדית שוטפת (דואר אלקטרוני, מענה לטלפונים, תיוקים וכיו"ב).
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעלת תואר ראשון. רצוי בעל/ת תואר שני.
  • תודעת שירות ויכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה בכתב ובעל-פה. יחסי אנוש טובים ויכולת להשתלב בעבודת צוות.
  • ידע וניסיון בעבודה ביישומי ה-OFFICE.
  • יכולת ארגונית ברמה גבוהה ויכולת לעבוד במספר משימות במקביל.
  • בעלת יוזמה ומוטיבציה גבוהה, אחריות ודייקנות.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה שליטה טובה בשפה האנגלית.
  • ידע וניסיון בניהול ובקרה תקציבית – יתרון
  • ניסיון וידע בשיווק ו/או בפרסום – יתרון
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודת מזכירות במחלקה אקדמית ובעבודה מול קהל של סטודנטים ומרצים – יתרון
  • בעלת ניסיון וידע במערכות המידע של האוניברסיטה, כדוגמת: אילנט, בר-נט, תיק דיגיטלי – יתרון
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות ובתנאי עומס ולחץ, בהתאם לצרכי העבודה (ימי חמישי בשעות אחה"צ באופן קבוע וימי שישי, בתדירות מאד נמוכה).
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

 

הערה – המשרה בחוזה מיוחד

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד