לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה.
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

מתאמ/ת ביחידה ללימודי המשך – ביה"ס לעבודה סוציאלית - ח' 17/22

27/01/2022 100% מכרז חיצוני 10/02/2022
למידע המלא על המשרה
מדעי החברה

מתן שירות ומענה לסטודנטים ולמרצים של היחידה

אחריות וטיפול בנושא גמול השתלמות מטעם משרד החינוך לקורסי היחידה

עמידה מול גורמי חוץ אוניברסיטאיים בנושאים ובתהליכים שונים.

תפעול מערכת המולטימדיה כולל תיאום תמיכה עם החברה, ליווי והדרכת משתמשים

טיפול בהנפקת תעודות סיום לבוגרי הקורסים לאחר בדיקת עמידה בחובות

טיפול ומעקב אחר בדיקת עבודות ומתן ציונים

טיפול בתהליכי שיווק ופרסום של היחידה

טיפול באישורי כניסה וחניה לסגל ולמטפלים בקליניקות מול מחלקת תנועה וחניה

טיפול בתהליך משובי הוראה

תמיכה בהליך ההרשמה והקבלה ללימודים של הסטודנטים

ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים

בעל/ת תואר ראשון
בעל/ת ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
ידע וניסיון בעבודה עם תכנת ה-office, אינטרנט ודוא"ל
ידע וניסיון בעבודה עם המערכות המידע המינהליות של האוניברסיטה - יתרון
יכולת הבעה טובה בכתב ובעל פה ברמה טובה
יכולת תקשורת בינאישית מצוינת
תודעת שירות ברמה גבוהה
יכולת עבודה עצמאית ופתרון בעיות
יכולת עמידה בלוחות זמנים
יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ

  נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצרכי העבודה

מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.

  התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה
***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות


הערות:
* המשרה בחוזה מיוחד.

*המשרה כרוכה בניידות ברחבי קמפוס
* שעות העבודה: ימים א', ב', ג', ה' בשעות 8:00-16:00, ביום  ד' בשעות 10:00-19:00

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

יועצ/ת סטודנטים במחלקה לכלכלה - ח' 16/22

26/01/2022 100% מכרז חיצוני 09/02/2022
למידע המלא על המשרה
מדעי החברה
  • מתן ייעוץ, הכוונה ומענה למתעניינים בלימודים ולסטודנטים במחלקה לכלכלה (כולל לידים).
  • ביצוע מעקב אחר לימודי הסטודנטים וטיפול בפניותיהם מול מדורי האוניברסיטה השונים.
  • טיפול בתהליך מיון וקבלת מועמדים.
  • סיוע בהכנת תכנית לימודים, מערכת שעות ולוח בחינות עבור סטודנטים בכל התארים במחלקה.
  • מתן שירות ברמה גבוהה לסטודנטים ולסגל אקדמי.
  • עדכון אתר האינטרנט המחלקתי.
  • טיפול בעדכון הסילבוסים המחלקתיים.
  • עזרה בפרויקטים ובארגון ימים פתוחים, כנסים וטקסים מטעם המחלקה.
  • עבודה משרדית שוטפת.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר ראשון.  
  • ידע וניסיון בעבודה דומה במחלקה אקדמית באוניברסיטה, יתרון לניסיון של שנתיים ומעלה.
  • ניסיון וידע בעבודה עם  EXCEL ברמה גבוהה.
  • בעל/ת ניסיון וידע במערכות המידע של האוניברסיטה: אילנט, תיק דיגיטלי, CRM - יתרון.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה, תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה, ויכולת להשתלב בעבודת צוות.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה, והשפה האנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת ארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת לעבוד על מספר מטלות במקביל.
  • אחריות, דייקנות, מוטיבציה גבוהה, בעל/ת יוזמה, ראש גדול
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצורכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מנהל/ת מעבדה - ח' 14/22

24/01/2022 50% מכרז חיצוני 07/02/2022
למידע המלא על המשרה
הפקולטה לרפואה
  • ניהול שוטף של המעבדה.
  • ביצוע מחקר עצמאי במסגרת הפרויקטים הנחקרים במעבדה.
  • ביצוע הזמנות של חומרי מחקר וציוד למעבדה.
  • אחריות על תקינות הציוד של המעבדה ותחזוקתו השוטפת.
  • ליווי והכשרת סטודנטים בטכניקות בסיסיות בביוכימיה.
  • אחריות על הבטיחות במעבדה.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות, בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים.
  • בעל/ת תואר שלישי (PhD) בביוכימיה או ביופיסיקה.
  • שליטה בטכניקות מגוונות בביוכימיה וביופיסיקה כולל ביטוי וניקוי חלבונים ואינטראקציה בין חלבונים.
  • שליטה בטכניקות מגוונות בביולוגיה מולקולרית.
  • ניסיון במיקרוסקופיה פלורסנטית.
  • יתרון לבעלי ניסיון בTIRF microscopy .
  • יתרון לבעלי ניסיון במאטלאב ו/או R.  
  • ידע וניסיון בעבודה בתוכנת ה-.Office
  • ניסיון בהדרכת סטודנטים.
  • בעל/ת יכולת עבודה עצמאית, יכולת לנקוט יוזמה וכושר ארגון.
  • יכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • תקשורת בינאישית ברמה גבוהה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

הערות:  המשרה בחוזה מיוחד

מיקום המשרה בצפת

ניתן להרחיב את המשרה על ל-100% ע"ח תקציב מחקר.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

יועץ/ת מחשוב לפקולטה - ח' 14/22

24/01/2022 100% מכרז חיצוני 07/02/2022
למידע המלא על המשרה
מדעי החברה
  • ניהול ,התקנה , אחזקה ושירות של מחשבים, שרתים וציוד היקפי
  • מתן שירות, תמיכה, טיפול במתן הרשאות של העובדים.
  • קבלת קריאות שירות, טיפול בתקלות וסגירתן, בכפוף להנחיות מנהל התמיכה והשירות.
  • קשר ותיאום עם גורמי חוץ: ספקים וטכנאים.
  • קשר ותיאום עם הגורמים המקצועיים בקמפוס: המרכז לתקשוב ומידע , גורמים אחרים.
  • מתן ייעוץ ומענה מקצועי לסגל האקדמי/מנהלי בתוכנות אוניברסיטאות ובמערך גיבוי/שיתוף ושמירה בענן.
  • מתן תמיכה במערכות: WINDOWS, , תקשורת, מערכות אחסון,LINUX  -יתרון
  • תמיכה בכיתות מתוקשבות (ציוד מולטימדיה)
  • בעת הצורך, ניוד לתפקידים רלוונטיים שונים באוניברסיטה
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת השכלה אקדמית ו/או טכנית בתחום החומרה והתוכנה.
  • בעל/ת ידע במערכות:windows, office  ( Linux יתרון)
  • יכולת למידה עצמית
  • ניסיון באיתור, תיקון ופתרון תקלות.
  • ניסיון בטיפול בחומרה, תוכנה, ציוד קצה, טאבלטים, מחשבים, מדפסות, סורקים ותשתיות תקשורת.
  • יכולת הבנה של ספרות טכנית באנגלית.
  • ידע ברשתות: הגדרות משתמשים, הרשאות לסוגיהן ברשת, הגדרות מדפסות רשת וכו'.
  • ידע בסיסי בתקשורת: נתבים, switches, כתובות IP וכו'.
  • אחריות ומוטיבציה גבוהה
  • בעל/ת יכולת תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.
  • הצבת סדרי עדיפויות וניהול זמן באופן עצמאי.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ונכונות לעבוד מעבר לשעות המקובלות בהתאם לצרכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם לצרכי המערכת
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות. 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מנהל/ת ארגון ושיטות - ח' 10/22

24/01/2022 100% מכרז חיצוני 07/02/2022
למידע המלא על המשרה
מינהל הסטודנטים
  • הטמעת תהליכי חדשנות פנים וחוץ ארגוניים למיטוב הפעילות וייעול תהליכי עבודה במנהל ודיקן הסטודנטים
  • פיתוח כלים ליצירת ובחינת רעיונות ושילוב אמצעי מדידה והערכה להשגת יעדים ומטרות במדורים השונים ביסוס מערכת ecosystem 
  • מיפוי צרכים מעמיק של העשייה המוסדית והתאמתה לצרכים ולמגמות כיום והמתוכננות לעתיד
  • ריכוז פרויקט הטמעת מערכת תומקס לבחינות מקוונות
  • הכנת תכנית עבודה רב-שנתית ליישום היעדים. התוכנית תכלול צעדי יישום שנתיים של יעדים קצרי
  • טווח וצעדי יישום רב-שנתיים של יעדים ארוכי טווח
  • חשיבה על ממשקים ותוכניות עבודה משותפת בנקודות החיבור שבין המדורים והיחידות האקדמיות השונות
  • קידום פרויקטים נוספים בהתאם לצורך ועל פי דרישות הממונים
  • בעל /ת תואר שני לפחות  או  מהנדס/הנדסאי ארגון ושיטות.
  • ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בניהול פרויקטים
  • יכולת ייצוג האוניברסיטה מול גופים ומוסדות חיצוניים
  • הכרות טובה עם המערכות המנהליות של האוניברסיטה - יתרון  
  • ידע וניסיון בעבודה בתוכנת הoffice  
  • יכולת כתיבה, ביטוי והתנסחות ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית
  • יכולת תקשורת בין-אישית ברמה טובה מאד
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ
  • בעל/ת יוזמה ומוטיבציה גבוהה
  • נכונות לעבודה גם מעבר לשעות העבודה המקובלות
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות

 

 

רק מועמדים מתאימים ייענו.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

ע. מנהל/ת אתרי האינטרנט - ח' 13/22

20/01/2022 100% מכרז חיצוני 03/02/2022
למידע המלא על המשרה
אגף שיווק ופיתוח עסקי
  • מינוף האתר הראשי, כולל תכנון התוכן, והזנת תכנים
  • ליווי מקצועי של אתרי המחלקות וניהול הקשר עם הפקולטות והמחלקות
  • הנחייה וסיוע בניהול התוכן, בדגש על תוכן שיווקי משובח
  • יצירתיות דיגיטלית והקפדה על סטנדרטים גבוהים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר ראשון רלוונטי
  • ניסיון של  שנתיים לפחות בניהול אתרים ובעריכת תוכן באינטרנט
  • ניסיון בעבודה עם העולמות האקדמיים - יתרון
  • ניסיון בעבודה עם תוכנות גרפיות – יתרון
  • הבנה דיגיטלית עמוקה והכרות עם הטרנדים הדיגיטליים העכשוויים
  • יכולת עבודה עצמאית
  • יכולת עבודה בצוות
  • כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל-פה
  • יחסים בין אישיים מעולים
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה
  • יוזמה, יצירתיות, רוחב אופקים והשכלה כללית רחבה
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות

 

הערה - המשרה הינה לשנה עם אופציה להארכה

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

יועץ/ת סטודנטים לתואר שני (במחלקה לפסיכולוגיה) - ח' 12/22

19/01/2022 100% מכרז חיצוני 02/02/2022
למידע המלא על המשרה
מדעי החברה
  • מתן ייעוץ והכוונה למתעניינים בלימודים לתואר שני במחלקה.
  • טיפול בתהליך מיון המועמדים לתואר שני עד לשלב קבלתם.
  • מתן ייעוץ ומענה לפניות סטודנטים וטיפול בהצעות מחקר בתקופת הרישום ובמהלך השנה.
  • ביצוע מעקב אחר לימודי הסטודנטים וטיפול בפניותיהם מול מדורי האוניברסיטה השונים והגורמים במחלקה, כולל טיפול בתיק הדיגיטאלי.
  • סיוע בהכנת תכנית לימודים, מערכת שעות ללימודים לתואר שני והזנת בקשות לשינויים בתוכנית הלימודים במערכת האילנט.
  • טיפול ועדכון הסילבוסים המחלקתיים.
  • הזנת תוכניות הלימודים במערכת הממוחשבת תוך שיבוץ המרצים (אילנט).
  • עדכון אתר המחלקה.
  • עזרה בארגון פרויקטים, ימים פתוחים, כנסים וטקסים.
  • קיום קשרי עבודה עם יחידות מנהל הסטודנטים, הפקולטה ומחלקות שונות באוניברסיטה.
  • עבודה משרדית שוטפת.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר ראשון .
  • ידע וניסיון בעבודה דומה במוסד אקדמי -יתרון.
  • ידע וניסיון בעבודה בתוכנת ה: Office, אינטרנט, זום ודוא"ל.
  • בעל/ת ניסיון וידע במערכות המידע של האוניברסיטה כגון: אילנט, תיק דיגיטלי, ERP , ברנט - יתרון
  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה טובה.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצרכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

הערה – 50% בחוזה מיוחד, יצוין כי החוזה המיוחד הוא רק לתקופה הקרובה (למס' חודשים) ולאחר מכן יתקבל תקן מלא.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

עובד/ת מעבדה - המעבדה לוירולוגיה מולקולרית - ח' 11/22

19/01/2022 100% מכרז חיצוני 02/02/2022
למידע המלא על המשרה
הפקולטה לרפואה
  • תמיכה בניהול המעבדה לצורך עבודה שוטפת
  • הדרכת סטודנטים לתארים מתקדמים
  • ביצוע הזמנות ציוד וריאגנטים כולל מעקב רישום ועדכון מלאי
  • עזרה בהדרכה ובאכיפת הרגלי עבודה נכונה עם גורמים ביולוגיים כולל סיוע בהדרכת סטודנטים לתארים מתקדמים במעבדה
  • ביצוע עבודת מחקר בביולוגיה מולקולרית
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות, בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים     
  • בעל/ת תואר שלישי במדעי החיים עם התמחות בביולוגיה מולקולרית - חובה
  • ניסיון בשיטות עבודה מולקולאריות, לפחות 5 שנות ניסיון
  • ניסיון בעבודה עם תרביות תאים
  • יכולת שליטה בתהליכים כימיים וביוכימיים
  • ניסיון בקריאת/כתיבת מאמרים מדעיים
  • שליטה ב Office בדגש על: Microsoft word, excel, power point  לרבות תוכנות גראפיות
  • יכולת ניהול ועבודה בצוות
  • בעל/ת יכולת הדרכה
  • בעל/ת ניסיון בניהול פרויקטים
  • בעל/ת יכולת עבודה עצמאית
  • נדרשת גמישות בשעות העבודה
  • בעל/ת תודעת שירות
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

הערה – המשרה בצפת

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

Administrative assistant to research group

18/01/2022 אחר
למידע המלא על המשרה
המחלקה לכימיה

·         Description :Managing all purchases and expenses (BarNet)

·         Coordinate with various internal entities (e.g., safety department, repairs, maintenance, etc.)

·         Managing the different research budgets (with close contact with the Research Authority)

·         Preparing the various report updates for the grants, grants including financial reports at the end of each year of the grant

·         Helping in translation Hebrew-English of various documents

·         Reviewing the English in group papers, reports, thesis, grant proposals, etc.

·         Setting the payment of the lab students scholarships in the Barnet

 

 Presence on campus is mostly required

 

Qualifications: Very good mastery of English and Hebrew, Administrative orientation

In Both part-time (30%-50%) or full-time (but shared among 2 or 3 PIs) will be considered.

 קורות חיים ניתן לשלוח לפרופ' דניאל נסים במייל  Gilbert.Nessim@biu.ac.il 

 

מתאמ/ת המחלקה לתנ"ך - ח' 9/22

17/01/2022 50% מכרז חיצוני 31/01/2022
למידע המלא על המשרה
מדעי היהדות
  • מתן שירות ומענה פרונטלי, טלפוני ובדואר אלקטרוני לסטודנטים ולמועמדים.
  • טיפול בכל היבטי תהליך קליטת סטודנטים לכל התארים במחלקה.
  • סיוע בבניית מערכת שעות ותוכניות לימודים במסלולים השונים.
  • שיווק תוכניות המחלקה ופנייה יזומה לקהלי יעד חדשים.
  • טיפול בלידים / מתעניינים וגיוס תלמידים לתוכניות המחלקה, כולל התוכנית הבינלאומית
  • מתן יעוץ לסטודנטים מכל התארים בנושאים שונים כגון: רישום לקורסים, ציונים, מועדי בחינות מיוחדים, מידע על תנאי הקבלה למסלולים השונים וטיפול בציונים, בבחינות ובמלגות של הסטודנטים ובסיוע מול ועדות האוניברסיטה.
  • טיפול בפניות שוטפות של הסגל האקדמי.
  • סיוע בארגון כנסים אקדמיים, ימי עיון וסמינרים פקולטטיביים.
  • הזנת מינויים של חברי הסגל במערכת ה -ERP  והזנת מידע במערכת האילנט.
  • טיפול שוטף בתלמידים הבינלאומיים
  • מענה יומיומי למיילים ולטלפונים בשפה האנגלית.
  • סיוע בעבודה משרדית שוטפת
  • סיוע בשיווק ופרסום באמצעי המדיה השונים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות, בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים.
  • בעל /ת תואר ראשון.
  • ניסיון בעבודה במחלקה אקדמית מול קהל של סטודנטים ומרצים – יתרון
  • ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת ה-  OFFICE ( (excel, ppt ובאינטרנט.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה כגון: אילנט, לוטוס נוטס, תיק דיגיטלי, ERP, בר-נט - יתרון
  • ידיעת השפה העברית על בוריה כולל הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה - כתיבה, קריאה ודיבור
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת תקשורת בינאישית מצוינת.
  • בעל/ת יוזמה ומוטיבציה גבוהה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

 

רק מועמדים מתאימים ייענו.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד