לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה. כניסה
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

מיישמ/ת ניהול זהויות והרשאות - ח'151/22

06/12/2022 100% מכרז חיצוני 20/12/2022
למידע המלא על המשרה
אגף תקשוב
  • ניהול, הטמעה, קביעת תצורה ותחזוקה של מערך ניהול הזהויות
  • פיתוח ויישום תהליכים חדשים
  • בחינת מערכות ותהליכים חדשים להתממשקות למערכת ניהול זהויות
  • הגדרה ועבודה מול מערכות מידע רבות בטכנולוגיות שונות
  • קביעת והגדרת POLICY
  • טיפול בתקלות ועבודה מול משתמשים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר ראשון או הנדסאי בתחום רלוונטי
  • ניסיון  בפיתוח תוכנה -  חובה  
  • ניסיון בעבודה בתשתיות IDM  / היכרות וניסיון בפרוטוקולים  AD/LDAP   - יתרון משמעותי
  • ניסיון בפיתוח JavaScript, XML , PowerShell  ,  XPath    - יתרון משמעותי
  • ניסיון ב-SQL ובכתיבת שאילתות – יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת ורצון ללימוד עצמאי
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית, בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

     ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

רק מועמדים מתאימים ייענו.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

ספרן/ית (בפקולטה לחינוך) - ח'152/22

06/12/2022 100% מכרז חיצוני 20/12/2022
למידע המלא על המשרה
מערך הספריות והמידע
  • מתן שירותי השאלת ספרים והחזרתם
  • עדכון שוטף של אתר האינטרנט של הספרייה
  • עדכון מצאי הספרים וכתבי העת במערכות הספרייה
  • מתן שירותי יעוץ והדרכה לסטודנטים וחברי הסגל
  • השתתפות ומעורבות בפרויקטים של הספרייה
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר אקדמי בלימודי מידע, עדיפות לתואר שני.
  • היכרות עם מערכות פרימו ו/או עלמא - יתרון.
  • ידע וניסיון בספרייה במוסד אקדמי – יתרון
  • הכרת מאגרי מידע אקדמיים מחקריים ושיטות מתקדמות לחיפוש מידע.
  • בעל/ת יכולת הדרכה והנחייה
  • בעל/ת אוריינות טכנולוגית
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאד. שפה נוספת - יתרון
  • כושר ניסוח בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית
  • יכולת תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה עצמאית , אחריות ודייקנות.
  • בעל/ת יוזמה ומוטיבציה גבוהה
  • נכונות למשמרות אחר צהרים וערב בהתאם לצרכי הספרייה
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

     ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאמ/ת במחלקת תשלומי סגל ותשלומי ספקים - ח'150/22

04/12/2022 100% מכרז חיצוני 18/12/2022
למידע המלא על המשרה
אגף הכספים
  • ניהול back office  בנושא נסיעות לחו"ל וזכויות שונות של חברי סגל אקדמי
  • מתן שירות ומענה פרונטאלי, טלפוני ובדוא"ל  לסגל האוניברסיטה, לסטודנטים ולסגל מינהלי בנושאי נסיעות לחו"ל
  • טיפול שוטף בחשבוניות מסוכני הנסיעות
  • ביצוע הזנות שונות ובקרות במערכות הממוחשבות הרלבנטיות לעבודה
  • הפקת וניתוח דוחות
  • הטמעת מערכת נסיעות חדשה  
  • עבודה שוטפת מול המחלקות השונות באוניברסיטה בנושאים האמורים
  • סיוע למנהלת המחלקה
  • פתיחת חשבונות בנק לספקי האוניברסיטה ואישור תשלומים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר ראשון, עדיפות בתחומי כלכלה/הכספים/ניהול/ראיית חשבון
  • בעל/ת ידע וניסיון בעבודה בהנהלת חשבונות - יתרון
  • ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות בדגש על יישומי  Office ((Excel
  • עדיפות לניסיון בהטמעת מערכות וייעול תהליכים.
  • עדיפות לניסיון בעבודה בסוכנות נסיעות או בניהול נסיעות לחו"ל
  • בעל/ת יכולת ארגון ברמה גבוהה
  • בעל/ת יכולת דיוק  
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה
  • יכולת תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה
  • יכולת השתלבות בעבודת צוות
  • בעל/ת יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

הערה – המשרה לתקופה של 18 חודשים

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

ספרן/ית הדרכה וייעוץ ורכש מקומי - ח'148/22

30/11/2022 60% מכרז חיצוני 14/12/2022
למידע המלא על המשרה
הפקולטה למשפטים
  • פיתוח ומתן מגוון שירותי הדרכה ותמיכה ברמות שונות לסטודנטים ולחברי סגל בתחום חיפושי מידע בספרייה וכן בתוכנות מידע נוספות.
  • מתן שירותי יעץ והדרכה פרטניים וקבוצתיים וכן על פי בקשות הסגל האקדמי ב- Zoom ופרונטלית בספרייה ובכיתות הלימוד
  • טיפול בכלל היבטי רכש ציוד: ביצוע הזמנות רכש מול ספקים בארץ וקליטתן במערכת, טיפול ומעקב אחר החשבונות מול מדור תשלומים באוניברסיטה ומול הספקים וכן רישום פנימי של כלל החשבונות בספרייה.
  • מתן שירותי השאלה והחזרת ספרים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר אקדמי בלימודי מידע - חובה
  • בעל/ת ניסיון בעבודה בספרייה במוסד אקדמי, ניסיון כספרן/ית הדרכה וייעוץ – יתרון
  • היכרות עם מאגרי מידע משפטיים - יתרון
  • בעל/ת ניסיון והיכרות מעמיקה בעבודה בתוכנת Alma, EDS, Primo
  • היכרות עם מערכת ERP - יתרון
  • בעל/ת אוריינטציה טכנולוגית ומחשובית גבוהה ושליטה במערכת Microsoft , ביישומי Office (Word, Excel, PPTX) ובאינטרנט
  • שליטה בתוכנת Zoom
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה
  • יכולת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

הערה: המשרה מצריכה עבודה במשמרות וכמו כן עבודה בימי שישי במקרה הצורך

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מפיק/ת אירועים - ח'144/22

28/11/2022 100% מכרז חיצוני 12/12/2022
למידע המלא על המשרה
אגף שיווק ופיתוח עסקי
  • ייזום והפקת אירועים, כנסים, תערוכות, ימי עיון, ירידים פיזיים ומקוונים, הרצאה יחידה, סדרת הרצאות, שולחנות עגולים, פאנלים רבי משתתפים, ירידי לימודים, ירידי מדע, ימים פתוחים, ביקורי אח"מים, סיורים בקמפוס ועוד.
  • הפקת פרויקטים תדמיתיים פיזיים ומקוונים – סרטי תדמית ושיווק, השקות וכו'.
  • ליווי ותמיכה ביחידות האוניברסיטה בהפקת אירועים פיזיים ומקוונים.
  • אוטוריטה מקצועית בתחום ההפקות הפיזיות והמקוונות וקישור בין הגורמים השונים בהפקה - משתתפים, מרצים, נותני חסות, ספקים, מחלקות אקדמיות וכו'.
  • אחריות וטיפול בכל מרכיבי פרויקט משלב התכנון ועד לביצוע המוצלח תוך ביצוע מעקב, בקרה ודיווח על התקדמות משימות לאורך כל תהליך העבודה.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר ראשון – חובה.
  • ניסיון של שנתיים לפחות  בארגון והפקת אירועים
  • ניסיון מוכח בארגון וניהול אירועים מקוונים 
  • ניסיון במיתוג חזותי ורעיוני.
  • הכרות מעמיקה עם תוכנות לתקשורת מקוונות (ZOOM, TEAMS וכדומה) – יתרון.
  • שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, בדגש על POWERPOINT, WORD  ו-EXCEL.
  • אקטיבי/ת, בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית וחדשנית.
  • יכולת ארגון וניהול לוגיסטי ברמה גבוהה וירידה לפרטים קטנים.
  • מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות וסמכותיות.
  • יכולת לנהל מספר משימות במקביל תוך קביעת סדרי עדיפויות ועמידה בלוחות זמנים.
  • יכולת השתלבות בעבודת צוות ותודעת שירות ברמה גבוהה.
  • ידיעת השפה העברית ברמת שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה.
  • נכונות לעבודה באירועים מעבר לשעות העבודה הרגילות. 
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

     ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

ניתן להגיש קו"ח באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאם/ת במדור סטטוס - ח'147/22

27/11/2022 100% מכרז חיצוני 11/12/2022
למידע המלא על המשרה
מינהל הסטודנטים
  • טיפול בפניות הסטודנטים במגוון נושאים בהם עוסק מדור סטטוס: פטור והכרה בלימודים קודמים, חידוש לימודים, הארכת לימודים, מועדים מיוחדים, הגשת עבודות באיחור ונושאים נוספים.
  • מתן שרות ומענה פרונטאלי, טלפוני ודוא"ל לסטודנטים ובוגרים.
  • עבודה שוטפת מול גורמים באוניברסיטה ומחוצה לה: מדורי מנהל הסטודנטים, מחלקות אקדמיות וכיוצ"ב.
  • עבודה משרדית שוטפת.
  • סיוע אדמיניסטרטיבי בפרויקטים שונים.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר ראשון.
  • ניסיון בעבודה משרדית.
  • הכרת מערכת הלימודים והמנהל האקדמי בארגון, עדיפות להכרת תקנוני האוניברסיטה
  • בעל/ת ידע וניסיון בעבודה ביישומי OFFICE  
  • הכרת מערכת אורביט/ אילנט ו- crm - יתרון.
  • הכרת מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה, כגון: תיק דיגיטלי, מערכת בר-נט – יתרון
  • יכולת למידה מהירה של תוכנות חדשות.
  • בעל/ת חשיבה יצירתית ויכולת למתן פתרונות מידיים
  • יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
  • יכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • יכולת תקשורת בין אישית ברמה גבוהה
  • בעל/ת תודעת שרות ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בתנאי עומס.
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

הערה  - המשרה בחוזה מיוחד

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

רכז/ת ליווי אדמיניסטרטיבי /ת לסטודנטים בינלאומיים - ח'146/22

27/11/2022 100% מכרז חיצוני 11/12/2022
למידע המלא על המשרה
בית הספר הבינלאומי
  • ריכוז בקשות לויזות מסטודנטים וחוקרים מחו"ל.
  • תיאום מול משרד הפנים.
  • ניהול מאגר מידע של בקשות ואישורים לויזות.
  • ניהול תשלומים עבור הויזות.
  • אחריות על ביטוח אישי עבור הסטודנטים מחו"ל
  • עבודה מול הסטודנט והמחלקה הרלוונטית
  • תיאום מול חברות ביטוח לגבי פוליסות ומעקב אחר ביטוחים
  • ניהול מאגר מידע לגבי סטודנטים מבוטחים
  • עבודה מול אחראית רישום וליווי הסטודנטים בינלאומיים
  • תיאום מול הסטודנט והמחלקות וגורמים רלוונטיים נוספים.
  • עמידה בקשר עם הגורמים השונים, הגשת חומרים לאישורים מוסדיים לפי הצורך
  • איפיון התפקיד יכול להשתנות בהתאם למציאות המשתנה וצרכי האוניברסיטה
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר ראשון
  • ניסיון בעבודה מול משרדים ממשלתיים
  • ניסיון בעבודה מול סטודנטים
  • ניסיון בתפעול וארגון
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד, כולל יכולת ביטוי בכתב ובעל פה.
  • תודעת שירות ברמה גבוהה.
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

הערה – המשרה בחוזה מיוחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאמ/ת לתואר שני ושלישי במחלקה לבלשנות וספרות אנגלית - ח'145/22

24/11/2022 100% מכרז חיצוני 08/12/2022
למידע המלא על המשרה
מדעי הרוח
  • טיפול בכל הנוגע לתלמידים לתארים מתקדמים החל משלב הגשת המועמדות ועד לסיום לימודיהם
  • ייעוץ וסיוע למרצים ולסטודנטים
  • עבודה מול גורמי פנים באוניברסיטה
  • ניהול נתונים ותקשורת באמצעות מערכות מחשוב שונות
  • עבודה משרדית שוטפת: טיפול בדואר אלקטרוני, מענה טלפוני ופרונטלי, אדמיניסטרציה
  • סיוע לסגל האקדמי בטיפול בהליכים מנהליים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת  תואר ראשון , תואר שני - יתרון
  • אנגלית ברמת שפת אם (דיבור, קריאה, כתיבה וניסוח) – חובה
  • ניסיון קודם בעבודה מנהלית
  • שליטה ביישומי office
  • יעילות, זריזות, יכולת הבנה מהירה
  • דייקנות ותשומת לב לפרטים
  • יחסי אנוש ויכולות עבודה בצוות מעולים
  • נכונות לשעות עבודה גמישות
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, בסביבה דינמית מרובת משימות
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מפקח/ת ניקיון - ח'147/22

23/11/2022 100% מכרז חיצוני 07/12/2022
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • מעקב ופיקוח על שירותי הניקיון ברחבי הקמפוס.
  • דיווח ובקרה על הזמנות ציוד וחומרים.
  • ביצוע ביקורות יזומות והנפקת דוחות.
  • מעקב על ביצוע עבודות שוטפות ותקופתיות בכפוף לחוזה הניקיון.
  • עבודה מול עוצמה 10 ומוקד בקרה.
  • מתן מענה לאירועים מיוחדים בשעות העבודה ומעבר.
  • עבודת שטח ומשרד.
  • אחריות על מתן שירותי ניקיון על פי הצורך ברחבי הקמפוס.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • 12 שנות לימוד לפחות
  • בעל/ת ניסיון בניהול עובדים בתחום הניקיון ו/או ניסיון ניהולי מקביל
  • בעל/ת ידע בהפעלת תוכנות מחשב, Office, עוצמה 10
  • בעלת רישיון נהיגה בתוקף- חובה
  • יכולת יצירתיות
  • בעל/ת מוטיבציה
  • אחריות ו"ראש גדול"
  • בעל/ת תודעת שירות גבוהה
  • יכולת עמידה בלחץ והנעת עובדים
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד