לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה.
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

מתאם /ת במדור תשלומי סגל באגף הכספים - 79/19ח

09/12/2019 100% 40 ש"ש מכרז חיצוני 23/12/2019
למידע המלא על המשרה
הגזברות

* מתן שירות ומענה פרונטאלי, טלפוני ובדוא"ל לחברי הסגל האקדמי והמינהלי ולסטודנטים בנושאי החזרי הוצאות וטיפול בנסיעות וכנסים בחו"ל;
* טיפול שוטף מול סוכני הנסיעות הפועלים מול האוניברסיטה וספקי השירות בתחומי הנסיעות;
* ביצוע הזנות שונות ובקרות במערכות הממוחשבות הרלבנטיות לעבודה;
* ניהול ומעקב על תשלום החזרי הוצאות ותשלומים לספקים;
* הפקת וניתוח דוחות לגבי הפעילות האמורה;
* עבודה שוטפת מול המחלקות השונות באוניברסיטה בנושאים האמורים;
* סיוע למנהלת המחלקה בטיפול בכל הנושאים הקשורים בנסיעות לחו"ל והחזרי הוצאות.

 

בעל/ת תואר ראשון. עדיפות בתחומי כלכלה/הכספים/ניהול.
* בעל/ת ידע וניסיון בעבודה בהנהלת חשבונות - יתרון.
* ניסיון של 2 שנים לפחות בעבודה עם קהל.
* ניסיון ועבודה בתחום הנסיעות יתרון משמעותי.
* ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות וב-office כגון Excel.
* בעל/ת יכולת ארגון ברמה גבוהה.
* בעל/ת יכולת דיוק בפרטים.
* בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת לעבוד עם קהל.
* יכולת תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה.
* יכולת השתלבות בעבודת צוות.
* בעל/ת יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
* נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצרכי העבודה.
* התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים/ות עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בקישור המצ"ב בלבד. 

מתאם /ת בלשכת המשנה לנשיא - 19 /78ח

08/12/2019 100% 40 ש"ש מכרז חיצוני 22/12/2019
למידע המלא על המשרה
לשכת המשנה לנשיא

טיפול בפניות טלפוניות וניתובן.
* טיפול בדואר הנכנס והיוצא של הלשכה לרבות דואר אלקטרוני.
* ביצוע מעקבים אחר החלטות שהתקבלו ונושאים שוטפים.
* עבודה משרדית שוטפת הכוללת ביצוע הזמנות רכש, הכנת תיקים לישיבות, הדפסות, הכנת מצגות ב- PP וכיו"ב.
* סיוע בטיפול ביומן הפגישות והישיבות של המשנה לנשיא.
* מתן מענה לגורמי פנים וחוץ הפונים ללשכה.
* ביצוע מטלות שוטפות בהתאם לצרכי הלשכה ולהנחיית הממונים.

 

* בעל/ת תואר ראשון.
* בעל/ת ניסיון של מס' שנים בעבודה משרדית בלשכה בכירה ובהתנהלות מול דרג הנהלה בכיר בארגון.
* ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, תכנת ה-OFFICE, אינטרנט ודואר אלקטרוני. ניסיון בעבודה עם PowerPoint - יתרון.
* בעל/ת ידע וניסיון בעבודה במערכות המידע של האוניברסיטה כגון בר-נט-יתרון.
* יכולת יכולת למידה ועבודה עצמאית.
* בעל/ת יכולת ארגון ברמה גבוהה.
* ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
* בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
* יכולת תקשורת בינאישית מצוינת.
* נכונות לעבודה מאומצת והתמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
* אמינות ודיסקרטיות.
* נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה המקובלות, בהתאם לצרכי העבודה.
* התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים/ות עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בקישור המצ"ב בלבד. 

מרכז/ת מינהלי/ת במדור לתוכניות מובנות ובמכינה הקדם אקדמית - 77/19ח

04/12/2019 100% 40 ש"ש מכרז חיצוני 18/12/2019
למידע המלא על המשרה
מערך התוכניות הייעודיות

• ייעוץ טלפוני ופרונטאלי (פגישות ייעוץ) למתעניינים ולמועמדים לתואר ראשון ולתוכנית 30+.
• טיפול בקליטת תלמידים חדשים, רישומם במערכות וליווי אישי במהלך הלימודים.
• עבודה שוטפת מול הסגל האקדמי.
• סיוע שוטף בתפעול תכניות הלימוד הקיימות, בניית מערכות שעות, לוחות זמנים ולוחות בחינות.
• סיוע בטיפול בהפקת כנסים, טקסים וימי רישום.
• ניהול תוכן ועדכון שוטף של אתר המדור לתוכניות מובנות ותוכנית 30+.
• שיווק התוכניות לקהל יעד פוטנציאלי.
• תיאום לוגיסטי בשיבוץ כיתות הלימוד.
• עבודה שוטפת מול גורמי פנים באוניברסיטה.

בעל/ת תואר ראשון.
• ניסיון בעבודה מינהלית מול קהל במוסד אקדמי.
• ידע וניסיון בתוכנות מחשב וב- office (תוכנת Excel - חובה).
• ידע וניסיון בתוכנות האוניברסיטה: אילנט, בר-נט- יתרון.
• בעל/ת יכולת ליוזמה.
• יכולת לעבוד בסביבת עבודה דינמית ומרובת משימות.
• תקשורת בינאישית טובה.
• בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה.
• יכולת הבעה בכתב ובע"פ.
• יכולת השתלבות בעבודת צוות
• נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות בהתאם לצורכי העבודה.
• התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

הערה: המשרה הינה בחוזה מיוחד.


*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר "דרושים" בקישור המצ"ב בלבד.

מתאם/ת גיוס סטודנטים בפקולטה להנדסה. - 76/19ח

04/12/2019 100% 40 ש"ש מכרז חיצוני 18/12/2019
למידע המלא על המשרה
הפקולטה להנדסה

 

טיפול בפניות ובגיוס סטודנטים ומועמדים ללימודי הנדסה.
• מתן שירות ומענה פרונטאלי , טלפוני ובדוא"ל למועמדים ולסטודנטים ללימודי הנדסה.
• טיפול ומעקב אחר המועמדים ללימודי הנדסה .
• פעילות יזומה לגיוס מועמדים ללימודים.
• השתתפות בימים פתוחים ובירידים המתקיימים ברחבי הארץ.
• עבודה שוטפת במערכות הדיגיטליות כולל רישום לקורסים.
• עדכון שוטף של אתר האינטרנט של הפקולטה.
• עבודה משרדית שוטפת ומטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונים.

בעל/ת תואר ראשון.
• בעל/ת ניסיון בעבודה בשיווק ומכירות- בתחום רלבנטי- יתרון.
• בעל/ת ניסיון בעבודה במוסד אקדמי-יתרון.
• בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.
• יוזמה, יצירתיות ודינמיות.
• יכולת תקשורת בינאישית ברמה נאותה והשתלבות בעבודת צוות.
• בעל/ת יכולת ארגון בעבודה ברמה גבוהה.
• יכולת עבודה עם גורמי פנים וחוץ.
• יכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
• יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
• נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה.
• התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

מועמדים מתאימים בלבד ייענו!!!

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר "דרושים" בקישור המצ"ב בלבד. 

יועץ /ת מיחשוב במחלקה לפסיכולוגיה - 75/19ח

01/12/2019 100% 40 ש"ש מכרז חיצוני 15/12/2019
למידע המלא על המשרה
מדעי החברה

מתן ייעוץ והכוונה מקצועית בתחום המחשוב.
ניהול, אחזקה ושירות של מחשבים, שרתים וציוד היקפי.
מתן שירות, תמיכה, יעוץ ואחזקה לסגל המנהלי והאקדמי.
טיפול ברכש מחשבים וציוד נלווה.
קשר ותיאום עם גורמי חוץ: ספקים וטכנאים.
קשר ותיאום עם הגורמים המקצועיים בקמפוס: המרכז לתקשוב ומידע וכו'.
תמיכה באתר האינטרנט של המחלקה במידת הצורך.
מתן יעוץ ומענה מקצועי לתוכנות האוניברסיטאיות: אילנט, בר-נט, תיק דיגיטלי, ERP.
מתן יעוץ לסגל אקדמי בנושא שמירת מסמכים בענן ויצירת שיתוף קבוצות בענן (בג"ג).
ביצוע התקנת תוכנות.
טיפול במתן הרשאות לעובדים חדשים.
טיפול בשליחת מחשבים לגריטה.
עבודה שוטפת בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים.
*האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים/ות עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
מועמדים/ות מתאימים/ות בלבד ייענו!

 

בעל/ת השכלה אקדמית ו/או טכנית בתחום החומרה והתוכנה.
בעל/ת ידע נרחב במערכות הפעלה של Microsoft ו- Linux ,windows, office.
ניסיון באיתור, תיקון ופתרון תקלות.
ניסיון בטיפול בחומרה, תוכנה, ציוד קצה, טאבלטים, מחשבים, מדפסות, סורקים ותשתיות תקשורת.
ידע ברשתות: הגדרות משתמשים, הרשאות לסוגיהן ברשת, הגדרות מדפסות רשת וכו'.
ידע בסיסי בתקשורת: נתבים, switches, כתובות IP וכו'.
יכולת קריאת ספרות טכנית באנגלית.
יכולת למידה עצמית.
בעל/ת יכולת תקשורת בין-אישית ברמה נאותה.
בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה.
בעל/ת יכולת הצבת סדרי עדיפויות וניהול זמן באופן עצמאי.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ונכונות לעבוד מעבר לשעות המקובלות בהתאם לצרכי העבודה.
התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אול ג'ובס בקישור המצ"ב בלבד.

מתאמת פרויקט מחקר בבית ספר לחינוך

24/11/2019 20 ש"ש אחר
למידע המלא על המשרה
בית הספר לחינוך

עוזרת אדמיניסטרטיבית

 

ראש גדול

שליטה מלאה באופיס

יחסי אנוש מעולים

יתרון גדול לדוברי אנגלית

  ניהול ותיעדוף משימות יעילים.

*המשרה בחוזה מחקר

יש להגיש מועמדות לדואר האלקטרוני הנ"ל Tova.Michalsky@biu.ac.il בצירוף קורות חיים 

עו"ד מתמחה (למרץ 2021)

10/11/2019 40 ש"ש אחר
למידע המלא על המשרה
הלשכה המשפטית

הייחודיות של העבודה בלשכה טמונה בכך שהיא משלבת בין תחומים הנוגעים למשפט הפרטי לבין תחומים הנוגעים למשפט הציבורי. העבודה מתאימה במיוחד למתמחים המעוניינים להתנסות בשני תחומי משפט אלה גם יחד. בין תחומי העיסוק ניתן למנות: דיני עבודה, דיני חוזים, דיני מכרזים, דיני תאגידים, חופש המידע, דיני קניין רוחני, דיני השכלה גבוהה וליטיגציה.

עיסוקי המתמחה יהיו בליבת התחומים המשפטיים הנ"ל, תוך ליווי צמוד והדרכה אישית לאורך כל תקופת ההתמחות. סביבת העבודה נעימה ותנאי ההעסקה טובים.

 

התכונות הנדרשות ממתמחה: יסודיות, מוסר עבודה גבוה, הצטיינות בלימודים, הבנה משפטית מעמיקה וחשיבה יצירתית, יכולת ניסוח מעולה ואנגלית ברמה גבוהה.

המעוניינים להתרשם מהלשכה מוזמנים לבקרנו באוניברסיטת בר-אילן, בניין המנהלה (402) חדר 006. בימים א' עד ה', בין השעות 10:00 עד 15:00.

פרטי ההתקשרות: 03-531-8515/8485 (אסתר)

או בדוא"ל:Legal-Advisor.Office@biu.ac.il

משרות סטודנט

23/06/2019 עבודה סטודנטיאלית
למידע המלא על המשרה
מערך משאבי אנוש

דרושים סטודנטים לעבודה לפי שעות ברחבי האוניברסיטה.

מוזמנים לפנות סטודנטים/יות המעוניינים לעבוד בעבודות משרדיות (ואחרות) ברחבי הקמפוס.

 

ניתן לפנות אלינו:

1. באמצעות מילוי שאלון באתר משאבי אנוש: https://hr-minhali.biu.ac.il/apply_for_student_job

2. שליחת קו"ח למייל: mador.shaot@biu.ac.il בצירוף השעות הפנויות לעבודה

ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות ה- Office, יכולת הבעה, ניסוח והדפסה בעברית. יחסי אנוש מצויינים.