לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה. כניסה
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

אחראית התקשרויות - 178130

04/06/2024 100% מכרז חיצוני 18/06/2024
למידע המלא על המשרה
אגף תפעול
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי (לא משפטי) לתהליך הכנה ואישור התקשרויות עם ספקים וגורמים חיצונים נוספים – בתאום עם הלשכה המשפטית של האוניברסיטה, גורמים מקצועיים  ויחידות שונות.
  • מעקב התקשרויות: מימוש אופציות, סיום חוזה, ערבות, ביטוח, כולל פעילות נדרשת לחידוש הנ"ל.
  • תנאי ההסכם: לוודא שיחידות האוניברסיטה פועלות על פי התנאים העסקיים והאחרים בהסכם.
  • ניהול מאגר של מאות ההסכמים של האוניברסיטה
  • סיוע לאנשי רכש: התאמת התקשרויות מסגרת להזמנות רכש פרטניות.
  • סיוע לאנשי מכרזים: תגבור ליחידת המכרזים בתקופת עומס.
  • הכנת מחירונים למערכת הERP: בהתאם להסכמים
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים

 

  • בעלת השכלה אקדמית בתחומים הבאים:  תעשיה וניהול , לוגיסטיקה  כלכלה ומנהל עסקים
  • ניסיון מוכח של 3 שנים ריכוז אדמיניסטרטיבי להתקשרויות  
  • ניסיון בעריכת מכרזים ע"פ חוק חובת המכרזים
  • ניסיון בעבודה עם ועדת המכרזים - יתרון.
  • ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת עם מערכות E.R.P - יתרון
  • ניסיון עשיר בעבודה עם יישומי  OFFICE בדגש על WORD וEXCEL
  • ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה.
  • יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס  

או באמצעות אתר קריירה

ספרנית יעץ בספרייה למדעי היהדות - 178133

04/06/2024 50% מכרז חיצוני 18/06/2024
למידע המלא על המשרה
מערך הספריות והמידע
  • מתן שירותי יעץ אישי לסגל ולסטודנטים/ות במגוון ערוצים: פרונטלי, מייל, טלפון, זום.
  • הדרכת אישיות וקבוצתיות לסטודנטים/ות וסגל בשימוש במערכות הספרייה ובמאגרי  מידע  באופן פרונטלי ומקוון
  • השתלבות במשימות שונות בספרייה בהתאם לצורך: השאלת ספרים, שירותי קהל, סידור האוסף במדפים ועוד.
  • השתלבות ומעורבות בפרויקטים של הספרייה, ביצוע מטלות נוספות לפי הצורך ונכונות ללמידת תחומים חדשים.
  • בנייה וטיפוח של אוספי הספרייה עפ"י מדיניות הספרייה.
  • העבודה כוללת איוש דלפקים באגפים שונים בספרייה, עבודה במשמרות וימי שישי.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • תואר אקדמי בספרנות/מידענות 
  • השכלה תורנית - יתרון, תואר אקדמי ביהדות - יתרון.
  • זיקה לתחומי העניין של הפקולטה ליהדות.
  • תעודת הוראה – יתרון.
  • היכרות וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע אקדמיים ומחקריים עם עדיפות למאגרים בתחומי מדעי היהדות – יתרון.
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית, יתרון לידיעת ערבית. 
  • בעלת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ושליטה בסביבה ממוחשבת. 
  • ניסיון בעבודה עם מערכת עלמא ופרימו.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודת צוות. 
  • גמישות תפקודית ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל.
  • יכולת עמידה מול קהל וכישורי הדרכה והנחיית סטודנטים וסגל. 
  • נכונות לעבודה במשמרת ערב לפחות פעמיים בשבוע.
  • תתכן עבודה במשמרות אחר הצהריים, על פי צרכי העבודה 
  • נכונות לעבודה בימי שישי, לסירוגין.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס  

או באמצעות אתר קריירה

מנהלת תחום שיווק - 178120

03/06/2024 100% מכרז חיצוני 17/06/2024
למידע המלא על המשרה
אגף שיווק ופיתוח עסקי

מחלקת שיווק ופרסום באוניברסיטת בר-אילן מחפשת מנהל/ת תחום שיווק לעבודה מול חלק מהמחלקות והפקולטות המגוונות באוניברסיטה. התפקיד דורש מנהל/ת שיווק בעל/ת ניסיון מקצועי מגוון ורחב, יזמות ויצירתיות לטיפול מקיף בפעילות השיווקית של המחלקות. התפקיד כולל אחריות על העלאת התדמית של המחלקות בהיבט המחקרי, גיוס סטודנטים, פרסום תוכניות חדשות ואירועים מיוחדים של המחלקות, לצד עבודה מול ספקים קריאייטיב ומשרדי פרסום.

תיאור התפקיד:

  • ניהול ייזום וטיפול בכל פעילות השיווקית של מספר פקולטות ומחלקות באוניברסיטה הכוללת שיווק וקידום תדמיתי של הפעילות המחקרית ותוכניות הלימוד של המחלקות באחריותו/ה.
  • טיפול בנושאים שיווקיים רוחביים בכלל הקמפוס כגון אוכלוסיות מגוונות ופרויקטים חוצי פקולטות.
  • האחריות כוללת תכנון אסטרטגיה שיווקית, בניית תכנית עבודה מפורטת של העלאת קמפיינים והוצאתם לפועל. ניהול הפעילות השיווקית הכוללת ביצוע ההכנות הנדרשות להעלאת הקמפיינים.
  • ניהול ובקרה של הפעילות השיווקית מול מספר ספקים הכוללים משרדי פרסום, ספקי המדיה ודיגיטל, ספקי כותבי תוכן ומעצבים.
  • אחריות לעמידה ביעדי גיוס ותקציב.
  • עבודה עם מערכות ניהול דאטה כולל CRM, BI ומערכות ERP פנימיות. העבודה כוללת מעקב ובקרה בעזרת המערכות, בניית וניתוח דוחות.
  • אחריות על העברת המידע לגורמים המטפלים בשרותי סטודנטים במחלקות באתרי האוניברסיטה והמחלקות ביחידות המנהל וביחידות שירות וגיוס סטודנטים.
  • עבודה שוטפת ליווי והדרכות ליחידות באחריות מנהל התחום בכל הקשור בפעילותן השיווקית, באופן שוטף או לקראת ובמהלך קמפיינים רוחביים כגון יום פתוח.
  • יצירתיות, חדשנות ויוזמה בניהול משימות וביצירת שיתופי פעולה בין היחידות.
  • עבודה בשיתוף פעולה צמוד עם צוות מערך השיווק, מדורי השיווק הכוללים דוברות, דיגיטל אירועים ושרותי גיוס.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעלת תואר ראשון, תואר שני-יתרון
  • ניסיון מקצועי בניהול מותג / ניהול שיווק / תפקיד שיווקי אחר  
  • ניסיון בניתוח דוחות ויכולת אנליטית  
  • ניסיון בעבודה עם ספקים: משרדי פרסום, דיגיטל, עיצוב ותוכן
  • ניסיון בהובלת תהליכים ובהנעת ממשקים
  • ניסיון בניהול תקציב
  • ניסיון ביצירת שיתופי פעולה רלוונטיים
  • ניסיון והבנה בעולם הדיגיטלי, בדגש על פרסום פרוגרמטי
  • הבנה בעולמות האקדמיה והטכנולוגיה - יתרון
  • שליטה ביישומי office
  • ניסיון בעבודה במערכות CRM, BI - יתרון
  • יצירתיות, יוזמה, גמישות מחשבתית
  • יכולת עבודת צוות ויחסי אנוש ברמה גבוהה
  • יכולת עמידה בלחצים וריבוי משימות
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות ובהתאם לצרכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד