לוח דרושים

צפייה במכרזים פנימיים מתאפשרת רק לעובדים מנהליים של האוניברסיטה.
כדי לצפות בהם יש להיכנס לאתר באמצעות סיסמה. כניסה
>> סטודנט/ית, מחפש/ת עבודה לפי שעות באוניברסיטה?
שלח/י לנו את הפרטים שלך, ונוסיף אותך למאגר שלנו.

תומך/ת טכני/ת Help Desk - ח' 34/23

29/03/2023 100% מכרז חיצוני 12/04/2023
למידע המלא על המשרה
אגף תקשוב

טיפול בתקלות DOMAIN , ניהול הרשאות ב- Active Directory ,

תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ,

תפעול תקלות בתוכנות Office

תחקור תקלות בסביבות ענן (Office 365)

עבודה נרחבת בסביבות טרמינל , VDI

תמיכה בVPN- ,

ניהול הרשאות ומענה לתקלות במערכות ארגוניות ייעודיות

תמיכה במערכות מולטימדיה,

תיעוד קריאות במערכת CRM

ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים

בעל/ת ידע נרחב במערכות הפעלה ,תמיכת Office ,טרמינל וכו'.
ניסיון באיתור, תיקון ופתרון תקלות.
ניסיון בטיפול מרחוק בתוכנה, טאבלטים, מחשבים, מדפסות, סורקים ותשתיות תקשורת
ידע ברשתות: הגדרות משתמשים, הרשאות לסוגיהן ברשת, הגדרות מדפסות רשת וכו'.
ידע בסיסי בתקשורת: נתבים, switches, כתובות IP וכו'.

תקשורת LAN - פרוטוקול TCP/IP

ניהול משתמשים Active Directory

הבנה של VPN, DNS, DHCP

ידע במערכות VDI- יתרון

יכולת למידה עצמית

אחריות ומוטיבציה גבוהה.
בעל/ת יכולת תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה.
בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה..
יכולת עבודה בתנאי לחץ

בעל/ת יכולת לעבודה יעילה בצוות-חובה.
ניסיון בתמיכה מרחוק ומתן פתרונות מחשוב-חובה.
נכוות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות, בהתאם לצרכי העבודה.
מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.

התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

**האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.

**האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאם/ת בביה"ס למינהל עסקים - ח' 35/23

29/03/2023 100% מכרז חיצוני 12/04/2023
למידע המלא על המשרה
מדעי החברה
  • מתן שירות ברמה גבוהה לסגל אקדמי, מועמדים וסטודנטים.
  • טיפול במינויים חדשים וקידומים של הסגל האקדמי.
  • טיפול בדוקטורנטים (מועמדים לדוקטורט, דוקטורנטים פעילים ופוסט-דוקטורנטים) ובסטודנטים במסלול השלמת תיזה.
  • טיפול במשימות והנחיות של ראש ביה"ס.
  • טיפול בלידים של מתעניינים בלימודים לתואר שני ושלישי.
  • טיפול בבקשות לשבתונים, נסיעות לחו"ל, קקמ"ב, טפסי קריטריונים ובקשות לעבודה נוספת.
  • טיפול בסמינרים מחלקתיים, ארגון כנסים וביקורים בקמפוס של אורחים.
  • היערכות והשתתפות בימים פתוחים ובטקסים של ביה"ס.
  • עדכון אתר האינטרנט של ביה"ס.
  • עבודה  משרדית שוטפת (מיילים, טלפונים, תיוקים, דלת פתוחה וכד').
  • עבודה מול גורמי פנים באוניברסיטה (פקולטה, לשכת הרקטור, בל"מ, שכ"ל, תל"מ, רשם וכד').
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
  • בעל/ת תואר ראשון. בעל/ת תואר שני – יתרון.
  • ידע וניסיון בעבודה דומה במחלקה אקדמית באוניברסיטה, יתרון לניסיון של שנתיים ומעלה.
  • שליטה ביישומי OFFICE, לרבות ידע וניסיון בעבודה עם אקסל ברמה גבוהה.
  • בעל/ת ניסיון וידע במערכות המידע של האוניברסיטה: בר-נט, אילנט, תיק דיגיטלי, CRM – יתרון.
  • היכרות עם היחידות המינהליות והאקדמיות באוניברסיטה.
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה, תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת להשתלב בעבודת צוות.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה, והשפה האנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת ארגון ברמה גבוהה.
  • יכולת לעבוד על מספר משימות במקביל.
  • אחריות, דייקנות, מוטיבציה גבוהה, בעל/ת יוזמה, ראש גדול.
  • יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ.
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצרכי העבודה.
  •  מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

הערה – 25% מהמשרה בחוזה מיוחד

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מהנדס/ת מעבדת רובוטיקה - ח' 32/23

27/03/2023 100% מכרז חיצוני 10/04/2023
למידע המלא על המשרה
מדעים מדויקים
  • מוקד ידע מעבדתי בנושאי תפעול הרובוטים הקיימים.
  • תדרוך חוקרים חדשים על נהלי העבודה במעבדה ותפעול הרובוטים.
  • תחזוקה שוטפת של ציוד רובוטיקה במעבדות.
  • הרכבת והתקנת מכשור על הרובוטים.
  • הזמנת חלפים ועבודה מול ספקים.
  • תיאום עבודה על הרובוטים מול מעבדות תיקון, וכן מול מעבדת האלקטרוניקה באוניברסיטה.
  • ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים

 

  • ניסיון בהתקנה, ניהול ותחזוקת מערכות הפעלה Linux  
  • יכולת פיזית לעבוד עם רובוטים (עד כ-30 ק"ג)  
  • היכרות עם Robot Operating System (ROS) - יתרון משמעותי.
  • ניסיון בהרכבת אלקטרוניקה - יתרון.
  • ניסיון בהתקנת דרייברים - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם חיישנים (LIDAR, RGB+D, etc.) - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם רחפנים - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם ארדואינו - יתרון.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית, בהתאם להחלטת הממונים
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

הערה: המשרה בחוזה מיוחד

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

     ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

מתאמ/ת המחלקה והמגמה ליעוץ ארגוני - ח' 33/23

20/03/2023 100% מכרז חיצוני 03/04/2023
למידע המלא על המשרה
מדעי החברה
  • טיפול בהיבט האדמיניסטרטיבי של המגמה ליעוץ ארגוני ובכלל זה טיפול במערכת שעות של המגמה והזנת בקשות לשינויים בתוכנית הלימודים במערכת האילנט/ לוטוס נוטס.
  • מתן ייעוץ, הכוונה והדרכה למתעניינים בלימודים לתלמידי התואר השני במגמה.
  • ריכוז תהליך המיון של המועמדים ללימודים במגמה.
  • מתן ייעוץ ומענה מקצועי לסטודנטים בתקופת הרישום.
  • ביצוע מעקב אחר לימודי הסטודנטים במגמה לייעוץ ארגוני  וטיפול בפניותיהם מול מדורי האוניברסיטה השונים והגורמים במחלקה, כולל טיפול בתיק הדיגיטלי.
  • עדכון שוטף ופיתוח של  אתר האינטרנט של המחלקה באנגלית ובעברית וניהול דף פייסבוק ואינסטגרם.
  • הובלת מאמצי השיווק של המחלקה במדיה הדיגיטאלית ובכלל.
  • טיפול בכל נושא הקליטה וקידום של המרצים במחלקה.
  • טיפול בפניות שוטפות של סגל המרצים.
  •  טיפול בהמלצות למינוי של חברי הסגל האקדמי והזנת מינויים במערכת העננט.
  • ניהול, מעקב ובקרה על תקציב.
  • טיפול בכל ההיערכות לקראת ימים פתוחים, כנסים וטקסים מטעם המחלקה.
  • קשרי עבודה עם יחידות מנהל הפקולטה, יחידות מנהל המטפלות בסטודנטים, מערך משאבי אנוש, מחלקת שכר וכו'.
  • עבודה משרדית שוטפת הכוללת: הדפסות, טיפול בדואר המחלקה, ביצוע הזמנות רכש במערכת הבר-נט.
  • ריכוז ההיבטים הלוגיסטיים הנוגעים לכנסים ואירועים.
  • עבודת צוות עם הסגל המנהלי של המחלקה ותרומה לביצוע המטלות האדמיניסטרטיביות השוטפות
  •  ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים

 

  • בעל /ת תואר ראשון, תואר שני - רצוי
  • ידע וניסיון בעבודה דומה במחלקה אקדמית באוניברסיטה – יתרון
  • בעל/ת ניסיון בבניית תכנית לימודים – יתרון
  • הכרת היחידות המנהליות והאקדמיות באוניברסיטה –יתרון
  • בעל/ת ניסיון בעבודה בנושא ניהול ובקרה בנושא תקציבים ותקנים –יתרון
  • ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
  • ידע וניסיון בעבודה  ביישומי Office ובמערכות מידע ממוחשבות כגון: אינטרנט ודוא"ל
  • הכרות עם מערכות המידע המנהליות של האוניברסיטה אילנט, אינבר , לוטוס נוטס, ERP, ברנט, תיק דיגיטלי – יתרון
  • בעל/ת תודעת שירות ברמה גבוהה
  • בעל/ת יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
  • בעל/ת יכולת השתלבות בעבודת צוות
  • בעל/ת יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ
  • נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות ובהתאם לצורכי העבודה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

 

 

הערה – 50% מהמשרה בחוזה מיוחד

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד

רכז/ת חילופי סטודנטים - ח' 31/23

16/03/2023 100% מכרז חיצוני 30/03/2023
למידע המלא על המשרה
בית הספר הבינלאומי

תוכניות חילופי הסטודנטים מאפשרות לסטודנטים של האוניברסיטה לצאת לסמסטר או שניים במוסד אקדמי בחו"ל וכן לסטודנטים ממוסדות בחו"ל להגיע ללימודים לבר-אילן

 

  • מתן שירות, מענה וליווי הסטודנטים לכל אורך תהליך החילופים ומול מגוון ממשקים באוניברסיטה
  • אחריות וטיפול אדמיניסטרטיבי בתהליך הקליטה והרישום של סטודנטים בינלאומיים
  • אחריות וטיפול אדמיניסטרטיבי בסטודנטים של בר-אילן מועמדים ליציאה לחילופים
  • רישום סטודנטים לקורסים, לתוכניות קצרות ולתוכניות קיץ
  • ניהול מידע ובקרת נתונים בתוך מערכות CRM
  • עבודת ממשקים ופיתוח קשרי עבודה יעילים עם מגוון רב של גורמי פנים וגורמי חוץ
  • סיוע בקידום תהליכי עבודה סדורים וברורים ושימור הידע הנצבר בצורה יעילה
  • שיווק ופרסום תוכנית חילופי הסטודנטים בקרב מגוון קהלי יעד באוניברסיטה ומחוצה לה
  • ביצוע פרויקטים נוספים בהתאם לצרכי העבודה ולדרישות הממונים.
  • תואר ראשון – חובה.
  • ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה מאוד כולל יכולת הבעה בכתב ובעל פה – חובה
  • ניסיון בעבודה מול קהל סטודנטיאלי
  • ידיעת שפות נוספות - יתרון
  • ניסיון בעבודה עם מערכות מנהליות ומערכות מינהל אקדמי – יתרון
  • שליטה ביישומי  OFFICE, בדגש על POWERPOINT, WORD  ו-EXCEL.
  • הבנה בתוכנות CRM
  • אקטיבי/ת, בעל/ת יוזמה וחשיבה יצירתית.
  • יכולת ארגון וסדר ברמה גבוהה וירידה לפרטים קטנים.
  • יכולת הסתגלות מהירה לשינויים.
  • מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות וסמכותיות.
  • יכולת לנהל מספר משימות במקביל תוך קביעת סדרי עדיפויות ועמידה בלוחות זמנים.
  • יכולת השתלבות בעבודת צוות ותודעת שירות ברמה גבוהה.
  • מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
  • התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.

הערה – המשרה בחוזה מיוחד

 

***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.

    ***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.

 

ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד