כלכלן/ית אנליסט/ית (אגף כספים)
סוג משרה:
מכרז חיצוני
היקף משרה:
100%
מספר משרה:
ח' 42/20
מועד אחרון להגשת מועמדות:
26/10/2020
היחידה האירגונית:
הגזברות
תאריך פרסום:
12/10/2020
תיאור התפקיד:
- ריכוז תהליך בניית תקציבה השנתי/רב שנתי של האוניברסיטה תוך שימוש, פיקוח ותמיכה במערכת התקציב.
- ביצוע בדיקות כדאיות כלכליות וניתוחים אנליטיים לפרויקטים ופעילויות, לפי הצורך.
- ביצוע ניתוחים שונים כבסיס להחלטות ההנהלה, לרבות בקשר עם גיבוש אסטרטגיה.
- תמחור פעילויות אקדמיות וכלליות ותוכניות לימוד חדשות.
- עיבוד וניתוח נתוני ההכנסות וההוצאות של האוניברסיטה.
- הכנת דוחות וחומרים להנהלה ולגופים חיצוניים.
- עבודה עם מערכות מחשוב מגוונות, כולל מערכת BI ותוכנות ניהול, רלוונטיות לפעילות היחידה.
- הובלה של מהלך הטמעת מערכת תקציב חדשה.
- ייצוג אגף הכספים בנושאים תקציביים מול הפקולטות, המחלקות האקדמיות ויחידות המינהל באוניברסיטה.
- קידום פרויקטים נוספים בהתאם לצורך ועל פי דרישות הממונים.
כישורים נדרשים:
- בעל/ת תואר ראשון בכלכלה ו/או מינהל עסקים ו/או ראיית חשבון. תואר שני בתחום רלוונטי – יתרון.
- בעל/ת 3 שנות ניסיון לפחות כאנליסט/אסטרטג בחברה מרכזית במשק/חברת ייעוץ - יתרון.
- ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות ה-OFFICE (שליטה גבוהה מאד ב-EXCEL) ובמערכת מוכללת (ERP).
- הכרת תוכנת TM1 – יתרון.
- הכרת מבנה השכר בגופים ציבוריים והכשרה בתחום השכר – יתרון.
- ניסיון בעבודה בתחום תכנון תקציב ובקרה במוסד ציבורי מתוקצב.
- ניסיון בביצוע אנליזות ועבודה במערכות רלוונטיות.
- יכולת אנליטית ברמה גבוהה מאוד, חשיבה מערכתית, שיטתית ומוכוונת תוצאות, יסודיות ויכולת הסקת מסקנות.
- יכולת למידה עצמית, סקרנות והישגיות, גמישות מחשבתית ויצירתיות.
- ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה.
- בעל/ת יכולת סדר וארגון בעבודה ברמה גבוהה.
- נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות בהתאם לצורכי העבודה.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה
- **האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
-
מועמדים מתאימים בלבד יענו!!!
הגשת מועמדות:
ניתן להגיש מועמדות באמצעות אתר אולג'ובס בלבד
- תאריך עדכון אחרון: 12/10/2020