סדנת שיפור השירות
סוג פעילות:
סדנה
מטרה:
שיפור השירות של עובדי הסגל המנהלי
קהל יעד:
עובדים מנהליים ממחלקות הפקולטה למדעי החברה
היקף:
5 מפגשים
מועד:
31/12/2015-31/01/2016
מבנה:
כל יום שלישי בין השעות 14:00-16:00
מספר משתתפים:
22
מיקום:
חדר הדרכה
מרצים:
מר דני בלונדהיים, יועץ ארגוני מומחה
נושאי הלימוד :
- הקניית מיומנויות של מתן שירות ותודעת שירות.
- הכרת מיומנויות וכלים מעשיים לתפקוד אפקטיבי בזמני לחץ בעבודה.
- טיפול במצבי התנגדויות תוך שליטה בהם.
- אוריינטציה שיוויקית בשירות.
מידע נוסף:
מערך משאבי אנוש החל השנה בתמיכת ההנהלה, בפרויקט מערכתי באוניברסיטה, ליצירת שינוי באמצעות סדנאות לשיפור שירות באוריינטציה שיווקית.
סיכום:
בסדנא השתתפו 22 עובדי אוניברסיטה ממחלקות הפקולטה למדעי החברה.
עובדים הנמצאים בחזית מתן השירות מול הסטודנטים והמועמדים ללימודים.
הסדנא התמקדה בתחומי מתן שירות ומיקוד שליטה פנימית של העובד, הושם דגש על שיפור תהליכי עבודה בין גורמי האוניברסיטה השונים הפועלים מול ולמען הסטודנט.
בנוסף, הודגשה חשיבות ההזדהות עם מקום העבודה אצל נותן השירות, כמייצגם של המחלקה והאוניברסיטה.
- תאריך עדכון אחרון: 19/06/2016