חוות דעת תקופתית

תהליך בו הממונה מעריך את ביצועי העובד בתפקיד על פי הישגיו, כישוריו, אחריותו, פוטנציאל ההתפתחות בתפקיד וכיוצ"ב.

הערכה מתבצעת בשיחת משוב בה מציג הממונה את הערכתו על רמת תפקודו של העובד, תוך כדי ציון הנושאים שבהם נדרש שינוי או שיפור מצד העובד. במקביל ניתנת לעובד האפשרות להתייחס לדברים שהועלו בשיחת המשוב וגם לעלות בקשות שונות מצד העובד, ככל שישנן. חוות דעת תקופתיות והמלצות הממונים מובאות בחשבון בדיונים בדבר קידום העובד.  

תאריך עדכון אחרון : 16/06/2016