סדנת השבחת השירות בפקולטה לרפואה בצפת
סוג פעילות:
סדנה
מטרה:
פיתוח וקידום תודעת השירות, הקניית כלים ומיומנויות לתפקוד אפקטיבי בסבלנות ובגישה המביאה לחויות לקוח מעצימה.הכרות עם מיומנויות לשרות תוך תלות בגורמים אחרים. הכרת הבסיס למצוינות ופרואקטיביות. למידה על שירותיות ואסרטיביות אסרטיביות.
קהל יעד:
עובדים מנהליים בפקולטה לרפואה בצפת
היקף:
3 מפגשים בני 6 שעות כל מפגש
מועד:
10/9 17/9 1/10
מבנה:
3 מפגשים
מספר משתתפים:
18
מיקום:
צפת, סראיה
מרצים:
היועץ הארגוני הבכיר מר דני בלונדהיים
עלות ההשתתפות:
ללא
נושאי הלימוד :
- תפיסת התפקיד השירותית והמתבקש ממנו כלפי סטודנטים ומרצים בפקולטה.
- העצמה וחיזוק הדימוי העצמי התפקידי.
- כללי "עשה" ו"אל תעשה" בשירות אפקטיבי.
- הכרת ביטויי מצויינות שירותית.
- הבסיס לתיאום ציפיות נותן שירות - סטודנט.
- שפת ה"כן" השירותית: ביטוי מעשי של הגישה החיובית בשירות.
- בניית מחויבות והסכמות פנימיות עם הגורמים הנ"ל.
- כלים להתמודדות עם מצבים "טעונים".
- גישה וטכניקות לעמידה מול תלונות.
- מודל וטכניקות של אסרטיביות שירותית: הכרה ותרגול.
- טכניקות לעבוד עם בעלי הרגלים ודפוסים מוטבעים (דחיינות/ פרפקציוניזם/ צורך בשליטה)
- הכרת טכניקות מובילות לטיפול בהתנגדות.
סיכום:
מייל שכתבה אחת ממשתתפות הסדנא :
אוריאל שלום,
סדנת השירות שהתקיימה אצלנו בפקולטה לרפואה כללה 3 מפגשים בני 5.5 שעות. את הסדנא העביר יועץ ארגוני, מר דני בלונדהיים.
היתה זו סדנא מוצלחת במיוחד. יצאנו מהשגרה, התכנסנו מחוץ לפקולטה באווירה נעימה ומשתפת פעולה. גילינו שכולנו מתמודדים עם דברים דומים
במהלך היום-יום, למרות שאנו עוסקים בתחומים שונים ונותנים שירות לסוגים שונים של קהלים. למדנו להתבונן על נותן השירות ומקבל השירות במבט אחר-
להבין את המקום שממנו באות תגובות לא נעימות ולדעת כיצד לתת מענה במקרי קיצון. הבנו שאנו כנותני שירות- בבחינת "המוביל המוליך את העיוור" ונק' מבט
זו משנה הרבה את האופן שבו אנו תופסים את תפקידנו. דני היה מנחה מצוין והשרה אווירה נהדרת ומעוררת שיתוף פעולה.
הסדנא תרמה לכל אחד מאיתנו גם ברמה האישית ובחייו הפרטיים.
תודה רבה!
- תאריך עדכון אחרון: 17/10/2017